جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

رئیسی در حرم حضرت زینب(س): امروز رژیم صهیونیستی از همیشه ضعیف‌تر است/ بنای جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از مظلومان است

رئیس‌جمهور، گفت: حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه کار را به جایی رساند که امروز رژیم صهیونیستی از همیشه ضعیف‌تر است و مجاهدان از همیشه قوی‌تر ظاهر شدند.
14020206000673_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفرش به کشور سوریه، در سخنانی در حرم مطهر حضرت زینب (س)، گفت: درود بر امام حسین (ع) و خواهر مظلومه‌اش(س) و تمام کسانی که رهروی راه این بزرگواران بوده و هستند.

وی افزود: سلام بر همه شهدای اسلام در طول تاریخ و سلام بر شهدای سوریه، لبنان، ایران، عراق و همه کسانی که به نام امام حسین(ع) شهید شدند و برای اعتلای کلمه حق و ابطالِ باطل، خون مطهرشان بر زمین ریخت و سلام بر همه جانبازان و ایثارگران که برای خدا و مبارزه با ظلم و ستم با همه وجود در مقابل مستکبران و ظالمان ایستادگی کردند، سلامتشان را از دست دادند و امروز در کسوت مقدس جانبازی و ایثارگری هستند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: سلام بر همه مجاهدان راه خدا و کسانی که مردانه ایستادند و از عزت اسلامی دفاع کردند و با شعار هیهات من‌الذله برای امت اسلامی عزت آفریدند، سلام بر مجاهدان راه خدا در حزب‌الله لبنان، حزب‌الله سوریه، حزب‌الله عراق و حزب‌الله یمن و تمام کسانی که در مقابل ستم به اسم حزب‌الله ایستادگی می‌کنند.

رئیسی ادامه داد: سلام بر مادران، پدران، خواهران، همسران و فرزندان شهدا که صبورانه نبود عزیزان خود را برای خدا تحمل کردند و سختی‌ها را به جان خریدند و زمانی که با سختی فراق از عزیزانشان و سختی ظلم  و ستم مواجه شدند زینب وار فریاد زدند مارأیت الا جمیلا.

وی اضافه کرد: دوازده سال ظلم، توطئه و فتنه کردند، پول‌های حرام را به گروه‌های تکفیری دادند، امپراتوری رسانه‌ای برای جنگ روانی فعال بود، کشتار و جراحت وارد کردند، خانه‌ها را ویران کردند، زنان را بی‌خانمان کردند و کودکان را کشتند؛ ۱۲ سال از جنایات آمریکا و رژیم صهیونسیتی و دست‌پرورده‌های آنان گروه‌های تکفیری می‌گذرد، اما سوریه مقاوم و سرافراز ایستاده است؛ ننگ ابدی برای دشمنان اسلام، عزت و افتخار برای مجاهدان راه خدا.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه آن روزی که جریان گروه‌های تکفیری آغاز شد، برخی جریان را خوب نشناختند و موضع‌گیری درستی نداشتند، اما مقتدای بصیرت‌آفرین ما امام خامنه‌ای شرایط را خوب شناخت و فرمود جنس این حرکت آمریکایی و صهیونیستی است، گفت: این میزان خشونت نمی‌تواند کار مسلمانان باشد، این کار جنایت صهیونیست‌هاست، درست تحلیل فرمود و هدایت کرد و در جهان اسلام در مقابل تکفیری‌ها وحدت ایجاد کرد.

رئیسی ادامه داد: از طرف دولت و ملت ایران صمیمانه از دولت و ملت سوریه به خاطر مقاومت و امتیاز بزرگ پیروزی در این عرصه تقدیر و تشکر می‌کنم، حقیقتا آقای بشار اسد و ملت سوریه با بصیرت در مقابل این فتنه ایستادگی کرد که این ایستادگی دوازده ساله باید مورد تحسین قرار گیرد.

وی خطاب به مردم سوریه نیز، گفت: مقاومت شما، مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونسیتی، مقاومت مردان و زنان خدایی در منطقه شرایط را به نفع جبهه مقاومت و علیه رژیم صهیونسیتی رقم زده است.

رئیس‌جمهور افزود: فلسطین مقاوم در انتفاضه اول، دوم، سوم و چهارم، و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی آنچنان شرایط را تغییر داد؛ حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه  در مقاومت 22 روزه غزه و مقاومت 8 روزه و مقاومت 2 روزه کار را به جایی رساند که امروز رژیم صهیونسیتی از همیشه شکست‌پذیرتر و آسیب‌پذیرتر است و حزب‌الله و جریان انقلابی و مجاهدان از همیشه قوی‌تر ظاهر شدند.

رئیسی در ادامه اظهار کرد: ابتکار عمل به دست مجاهدان راه خدا و میدان‌داران فلسطینی و مجاهدان راه قدس است و رژیم صهیونسیتی بسیار آسیب‌پذیر است.

وی با تأکید بر اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران حمایت از مظلومان است، تاکنون اینچنین بوده بعد از این نیز اینچنین خواهد بود؛ در کنار ملت مظلوم فلسطین بوده و خواهیم بود و در کنار مقاومت در لبنان، سوریه و همه جای عالم خواهیم بود، گفت: بنای ما در نظام جمهوری اسلامی حمایت از مقاومت است و بر این سیاست تأکید داریم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: به شما مردان و زنان مقاوم عرض می‌کنم که سوریه دوزاده سال ایستادگی کرد و پیروز شد و امروز در کنار هم جشن پیروزی را در کنار حرم حضرت زینب (س) برگزار می‌کنیم. سوریه به دست شما ساخته خواهد شد و تمام خرابی‌ها به بناهای ماندگار تبدیل خواهد شد و همچنان که در دوران سخت در کنار شما بودیم، در دوران بازسازی نیز در کنار شما خواهیم بود.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط ما دیپلماتیک نیست، ارتباط قلبی بین دو ملت و ارتباطی راهبردی میان دو دولت است و ارتباط عمیقی است که بین ما برقرار شده است هرگز این ارتباط و برادری گسستنی نخواهد بود. این وعده الهی است که اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.