جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

رونالدو: من در اروپا همه چیز را بُردم/آدم منحصربفردی هستم و می‌خواهم چالشی جدید در آسیا را تجربه کنم

کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه خود در باشگاه النصر از تصمیم خود ابراز خرسندی کرد.
5568568

به گزارش طالشوند به نقل از فارس، کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه خود در باشگاه النصر عربستان گفت: کار من در اروپا به پایان رسید. من هر چیزی که می‌خواستم را بردم و توانستم بدست آورم. من در مهمترین باشگاه‌های اروپا بازی کردم و حالا می‌خواهم یک چالش جدید تجربه کنم.

وی ادامه داد: برایم مهم نیست که در خصوص انتقالم به عربستان چه می‌گویند. من از این انتقال راضی و خوشحال هستم. به تصمیم افتخار می‌کنم و می‌خواهم چالشی جدید در آسیا را تجربه کنم.

بازیکن جدید النصر ادامه داد: انتقال به عربستان برایم پایان کار نیست. لیگ عربستان بسیار رقابتی است و من از این موضوع آگاهم.

وی در رابطه با مبلغ قراردادش با باشگاه النصر ادامه داد: قرارداد منحصربفردی است چون من بازیکنی منحصربفردی هستم. تمام رکوردها را شکستم و اینجا نیز به شکستن رکوردها ادامه خواهم داد. برای من شکستن رکوردها یک چیز عادی است زیرا من آدم منحصربفردی هستم.

رونالدو اظهار داشت: من پیشنهادهای زیادی از برزیل، پرتغال، آمریکا و استرالیا داشتم ولی به النصر قول داده بودم که اینجا بیایم و برای همین پای قولم نیز ایستادم.

فوق ستاره فوتبال دنیا تصریح کرد: خیلی ساده است. من به اینجا آمدم تا قهرمان شوم و لذت ببرم. من می‌خواهم اینجا لبخند بزنم و با پیروز شدن لذت را برای همه طرفداران به ارمغان آورم.

رونالدو ادامه داد: من تنها برای فوتبال به اینجا نیامده‌ام. من آمدم تا در اینجا ذهنیت و نگاه مردم عربستان به فوتبال را تغییر دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.