جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
پارک جنگلی مجتمع تفریحی گردشگری چوکا راه اندازی می شود

رونق در صنعت گردشگری منطقه و جذب توریست

آماده سازی پارک جنگلی این مجتمع با استفاده از توان داخلی شرکت چوکا ظرف مدت ۳ ماه جهت بهره برداری آماده گردد.
IMG_20230905_175837_736

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند؛ ظهر امروز با تاکید باقر کاظمی مدیرعامل این شرکت و با هدف رونق صنعت گردشگری و جذب توریست، جلسه‌ای با هدف آماده سازی پارک جنگلی در شهرک ولیعصر(عج) ظرف مدت ۳ ماه اینده برگزار گردید.

 

مجتمع عظیم تفریحی-گردشگری چوکا در سال ۱۳۵۷ در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار افتتاح گردید که دارای ۳۲ واحد اقامتی، ۱۵ عدد ویلای جنگلی، استخر، رستوران، فضای ورزشی و با ظرفیت های جدید تعریف شده اعم از پارک جنگلی، زیپ لاین و انواع بازیهای جنگلی، بوم گردی، رستوران جنگلی، سالن کنفرانس، پارکینگ، فضای سبز، آلاچیق، اقامتگاه سنتی و…. می باشد که با توجه به نزدیکی دریا ( ۴ کیلومتر) و کوه (۱ کیلومتر ) و آب و هوایی بی نظیر، می تواند به عنوان یکی از مناطق بکر در سطوح ملی و بین المللی رونق اقتصادی پایداری را با هدف توسعه ملی برای منطقه و صنعت گردشگری در ایران به همراه داشته باشد.

 

لازم بذکر است در این جلسه مقرر گردید آماده سازی پارک جنگلی این مجتمع با استفاده از توان داخلی شرکت چوکا ظرف مدت ۳ ماه جهت بهره برداری آماده گردد.

 

گفتنی است در این مجتمع انواع خدمات گردشگری و تفریحی پیش بینی شده است که راه اندازی آن با هدف رونق اقتصادی منطقه، جذب توریست در سطوح ملی و بین المللی باعث رونق گردشگری در استان گیلان و شهرستان رضوانشهر خواهد شد.

 

انتهای پیام/منیره اسکندری

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.