جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
با حکم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد

« علی نظری » با حکم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان " سرپرست روابط عمومی " اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد.
سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، در مراسمی با حضور امیرحسین طاهری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و معاونان اداره کل ظهر روز چهارشنبه 9 اسفند ماه 1402 ، ” علی نظری ” به عنوان ” سرپرست روابط عمومی ” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب و معرفی شد .

 

 

 

متن حکم « امیرحسین طاهری » خطاب به وی به شرح ذیل است:

 

 

 

برادر ارجمند جناب آقای علی نظری

 

 

 

سلام علیکم

 

نظر به مراتب تعهد ، تخصص و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت ” سرپرست روابط عمومی ” این اداره کل منصوب می شوید .

 

با توجه به نقش موثر روابط عمومی در ارتباط با مخاطبین و تعامل با نهادها ، امید است با برنامه ریزی و تلاش و همکاری با همه بخش های مجموعه ، ارتباط نزدیک و تعامل با خبرگزاری ها ، تهیه و ارسال گزارش فعالیتها و جمع بندی آن و اجرای شیوه های مناسب برای رشد کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی موفق و مؤید باشید .

 

توفیقات شما را از درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام اسلامی ، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری حکیمانه امام خامنه ای (زید عزه) آرزومندم .

 

 

 

 

 

امیرحسین طاهری

 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

 

 

 

 

 

گفتنی است « علی نظری » متولد سال 1359 ، دارای مدرک کارشناسی جغرافیای انسانی است که از سال 1373 فعالیت هنری خود را در رشته های فیلم ، تئاتر ، شعر ، انیمیشن و اجراهای صحنه ای شروع نموده است . آغاز حضور وی در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1383 می باشد که سابقه استخدام به مدت 19 سال را در این اداره دارد .

 

 

 

همچنین در پایان مراسم با اهدای لوحی از تلاش های 18 ماهه امیرحسین کبیری قدردانی شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.