جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
با صدور حکمی از سوی کیوان مرتضوی؛

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت تامین اجتماعی گیلان منصوب شد

با صدور حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، رامین پورعباسی رئیس اداره مالی این مجموعه به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت استان منصوب گردید.
IMG_20240605_101759_728

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، به دنبال نائل گردیدن محمد موافق معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت این مجموعه در پایان سال گذشته به افتخار بازنشستگی و پس از سپری گردیدن مراحل اداری و ارزیابی‌های ستادی، با صدور حکمی از سوی کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، رامین پورعباسی رئیس اداره مالی تامین اجتماعی گیلان به عنوان سرپرست این حوزه منصوب گردید.

 

رامین پورعباسی که از جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی و پرسنل خوشنام و متخصص تامین اجتماعی گیلان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و سابقه کار در شعب شمیران، بیست و هفت تهران، رضوانشهر و دو رشت بوده و ریاست اداره مالی تامین اجتماعی استان در سالهای اخیر آخرین مسئولیت مدیریتی او در دوران کاری بوده است

 

شایان ذکر است از ابتدای سال جاری سرپرستی موقت حوزه پشتیبانی و توسعه مدیریت با حفظ سمت به رامین پورعباسی احاله گردیده بود.

 

کارنامه درخشان به عنوان رئیس اداره مالی استان و نماینده امور ایثارگران طی سالیان متمادی از افتخارات کاری پورعباسی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.