جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
امام جمعه تالش در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد؛

نحوه برخورد با خیزش‌های دانشجویی در آمریکا باطل‌السحر سراب دموکراسی و آزادی بیان غرب بود

حجت‌الاسلام‌والمسلین مجتبی نورزاد در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه تالش گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح فاخر نور از همه ارگانهای فرهنگی و نظامی خواست تا در کنار نیروی انتظامی مجدانه پیگیر اجرای آن باشند.
photo_2024-04-26_21-57-39-2-1024x767

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ حجت‌الاسلام‌والمسلین مجتبی نورزاد در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه تالش گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح فاخر نور از همه ارگانهای فرهنگی و نظامی خواست تا در کنار نیروی انتظامی مجدانه پیگیر اجرای آن باشند.

 

امام جمعه تالش با اشاره به خیزش و اعتراضات دانشجویی در شهرهای مختلف آمریکا گفت: این تحولات در کشورهایی رخ می‌دهد که با تمام وجود در طول سالیان دراز حامی صددرصدی صهیونیست و اشغالگری اسرائیل بودند ولی با این اتفاقات همه خصوصا قشر مطالبه گر دانشجوی ما فهمید تمام شعارهای غرب در باره آزادی بیان و دموکراسی دروغ بود. چطور علی‌رغم صلح‌آمیز بودن اعتراضات دانشجویی، گارد ملی و ارتش آمریکا با تمام تجهیزات و به بدترین شکل با دانشجو برخورد فیزیکی می‌کند ولی هیچ صدایی از منادیان آزادی بیان خصوصا سلبریتی‌های وطنی درنمیاید؟ چون این‌ها معنی آزادی را درک نکرده‌اند، این‌ها فقط جایگاه زن را در زندگی نفسانی تعریف می‌کنند.

 

خطیب جمع تالش افزود؛ رسانه‌های غرب پرچم ایران را در دست دانشجویان آمریکایی به تصویر می‌کشند و شعار “مرگ بر اسرائیل” دانشگاهیان را به زبان فارسی پخش می‌کنند درحالی که چند سال قبل می‌خواستند همین پرچم در کشورمان لگدمال شود و  هیچ ورزشکاری سرود ملی را نخواند! آنها می‌خواستند تصاویر مقام معظم رهبری و عکس سردار دلها را از فضای مجازی حذف کنند ولی خدا خواست همه اینها در دل آمریکا به احتزاز دربیاید.

 

امام جمعه تالش ضمن گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام معلم از مسئولین وزارت آموزش‌وپرورش خواست پیگیر وضعیت معیشتی کارکنان خود و همچنین افزایش سرانه دانش‌آموزی جهت ارائه خدمات علمی و رفاهی در مدارس دولتی باشند.

 

دکتر نورزاد در پایان ضمن تشکر از پیگیری‌های مسئولین بهداشت‌ودرمان استان و شهرستان جهت تجهیز بیمارستان شهرستان به دستگاه پیشرفته ام‌آرآی مطالبه‌گری مسئولین و رسانه‌های شهرستان را مهمترین اقدام برای برآورده‌شدن نیازهای مردم دانست و از وزیر محترم بهداشت و درمان خواست در سفر پیش‌رو به استان گیلان و شهرستان تالش به نیازهای درمانی مردم منطقه درخصوص پیشگیری و درمان سرطان جامه‌ی‌عمل بپوشاند.

 

انتهای پیام/

خبرنگار: میثاق نوروزیان خطبه‌سرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.