جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

وحیدی: دشمن آخرین ذخایر خود را به کار گرفته است/ عده‌ای از بازداشت‌شدگان نادم بودند

وزیر کشور با اشاره به اغتشاشات اخیر و تاکید بر اینکه دشمن آخرین ذخایر خود را به کار گرفته است گفت: دشمن می‌خواهد با خیالی باطل میان نظام و مردم فاصله ایجاد کند.
14010709000320_Test_PhotoN

وزیر کشور افزود: منصوری در طول مدت یک سال به صورت جهادی و شبانه روز برای توسعه استان تلاش کرد و برای ایشان در سمت جدید معاون اجرایی ریاست جمهوری آرزوی توفیق دارم.

وحیدی با بیان اینکه در دولت حضرت آیت الله رئیسی جوانان مومن و انقلابی در مسئولیت های بزرگ، منشا خدمات اثرگذار هستند، اظهار کرد: منصوری از جمله جلوه های این جوانان مومن و تلاشگر است.

وزیر کشور در ادامه صحبت های خود به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل اغتشاشات و حمایت های پیدا و پنهان دشمن از آن، در حاشیه قرار دادن اقدامات بزرگ و جهادی دولت سیزدهم است.

وحیدی افزود: دشمن با جنگ رسانه ای و روایت ها تلاش دارد اقدامات بزرگ دولت به سمع و نظر ملت ایران نرسد.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ایران همواره پایبند به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: راهبرد اصلی دشمن ایجاد فاصله میان دولت و مردم است و این خیال باطل دشمن هرگز به منصه ظهور نمی رسد. حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ ۱۳ آبان و همچنین حضور در مراسم شهدای مدافعان امنیت کشور، نشان از مردمی بودن این انقلاب دارد.

 وحیدی با بیان اینکه مردم عزیز ایران از اقدامات اغتشاشگران در اهانت به مقدسات رنجیده خاطر هستند، با تشریح ابعاد دشمنی و خباثت جریان معاندان گفت: جنگ شناختی اخیر جدیدترین توطئه و حربه آنها برای تضعیف امنیت و جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور است.

وی افزود: دشمن درمانده از همه طراحی های شوم قبلی، امروز با جنگ ترکیبی و عملیات روانی به میدان آمده است. البته بسیاری ناآگاهانه در این مسیر طراحی شده قرار گرفته اند که پس از شنیدن حقایق و نیات دشمن، اظهار پشیمانی کرده‌اند.

تلاش دشمن برای فضاسازی‌های بین‌المللی از دیگر موارد اشاره شده در سخنان رئیس شورای امنیت کشور بود که گفت: پس از ناامیدی در داخل، به سمت ایجاد فضاسازی در عرصه بین المللی با استفاده از ابزارهای حقوق بشری رفته‌اند و سعی دارند از این طریق فضای کشور را ملتهب جلوه دهند.

وحیدی با بیان اینکه برخی به دنبال تئوریزه کردن و انرژی دادن به اغتشاشات و ارتباط دادن آن به مسایلی غیرواقعی هستند، اظهار کرد: با این کار می خواهند اغتشاشات را به عنوان یک جریان مستمر جلوه دهند.
دکتر وحیدی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، قوی‌تر از هر زمان دیگری به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد؛ افزود: حضور جوانان بسیجی در میدان امنیت، نشانه بزرگی از تداوم مسیر انقلاب و ناکامی نقشه‌های شوم دشمنان دارد.

وی با یادآوری رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدای مدافع امنیت همچون روح الله عجمیان، آرمان علی‌وردی و حسین زینال‌زاده، گفت: این عزیزان جوان دهه هشتادی بودند که برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و امنیت مردم، جان نثاری کردند.

وزیر کشور افزود: نسل جدید همین بسیجیان مخلص و انقلابی هستند که برای حفظ امنیت کشور در صحنه حضور دارند.

تصویر سازی مناسب و روشنگری اقدامات بزرگ کشور، موضوع مورد اشاره دیگر دکتر وحیدی در این نشست بود و گفت: باید با عمل به فریضه جهاد تبیین اجازه ندهیم دشمن یاس و ناامنی را در کشور القا کند.

وزیر کشور در پایان به ویژگی های شخصیتی علیرضا فخاری استاندار جدید تهران اشاره کرد و گفت: استاندار جدید تهران فردی با شایستگی های قوی و توانمند در حوزه های امنیتی، اقتصادی و اجتماعی است و با توجه به مسئولیت های مختلفی که در عرصه های مختلف داشته است؛ ظرفیت راهبری قوی امور توسعه ای و عمرانی استان تهران را دارد.

پایان پیام/سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.