جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
امام جمعه تالش در خطبه های نماز جمعه؛

ولایتمداری رمز محبوبیت شهید جمهور است | آزادسازی خرمشهر نماد نصرت الهی و ثمره انسجام جامعه ایران اسلامی است

امام جمعه تالش گفت: بدون شک ولایتمداری رمز محبوبیت شهید آیت الله رئیسی بود و نشان داد که می‌شود مبتنی بر اندیشه ولایی رئیس‌ جمهوری شد که جمهور از همه سلایق و علایق تحسینش کنند و به حرمت مردمی بودنش اشک فراق بریزند.
photo_2024-05-24_16-37-41-1024x682

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش امروز، چهارم خردادماه، در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان تالش ضمن تسلیت شهادت شهید جمهور و همراهان ایشان و تقدیر از حضور میلیونی مردم انقلابی ایران در تشییع پیکر شهدای خدمت اظهار کرد: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل شدند نشان داد اگر انگیزه، خدمت به دین خدا و خلق خدا باشد، خدا عقوبتش را چنین منور می‌گرداند و اینچنین بزرگ می‌شوی و خداوند متعال دوباره حجت ارائه داد که عزت در دست فقط اوست و نشان داد که بدخواهان و مغرضان و فضاهای بداخلاق و مسموم برخی رسانه‌ها و فضاهای مجازی نمی‌توانند جلوی اراده خداوند ایستادگی کنند.

 

وی افزود: از جمله مصادیق مظلومیت آیت‌الله شهید رئیسی بداخلاقی‌هایی بود که عده‌ای بر ایشان روا داشتند و ایشان را آماج تهمت‌ها و دروغ‌ها قرار دادند و ناجوانمردانه تخریبش کردند و اما ایشان هیچگاه بداخلاقی نکرد و جز به هدفی به نام خدمت به مردم نیاندیشید و میان خود و خدایش را درست کرد و این شد که خدا هم او را خوب خرید و جرعه نوش شهادت ساخت.

امام جمعه تالش شهید آیت‌الله رئیسی را مدیری جهادی و مرد عمل خطاب کرد و گفت: توفیقات شهید آیت‌الله رئیسی در این مدت سه ساله نشان داد که بی تردید این دیپلماسی مقاومت است که رمز پیروزی آزادگان و مستضعفین عالم خواهد شد و نه دیپلماسی التماسی و ذلت و شرطی.

 

نورزاد تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های بهشتی زمان این بود که ایشان هیچ وابستگی به غرب نداشت، از این جهت تمام قامت عليه اندیشه دولت‌های استکباری فریاد می‌زد و در دل دشمنان رعب ایجاد می‌کرد و موجب اقتدار ملی شده بود و بدون شک ولایتمداری رمز محبوبیت ایشان بود و نشان داد که می‌شود مبتنی بر اندیشه ولایی رئیس‌ جمهوری شد که جمهور از همه سلایق و علایق تحسینش کنند و به حرمت مردمی بودنش اشک فراق بریزند.

وی ضمن تبریک سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان، تجسم ملموس نصرت پروردگار و نمادی از ثمره استقامت و انسجام آحاد جامعه ایران اسلامی است. وجود  ۱۰ شهید والامقام و ۲۵ جانباز و ایثارگر تالشی در عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر افتخاری ارزشمند برای شهرستان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.