جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| بازتاب درخشش فرنگی‌کاران ایران در UWW؛ چهارمین طلای متوالی دادمرز

کسب چهار نشان طلا و یک نقره از سوی شاگردان حسن رنگرز در مسابقات قهرمانی آسیا در پیج اینستاگرامی اتحادیه جهانی بازتاب داشت.
1400081510120028823988004

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از تسنیم، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از صبح روز گذشته (20 فروردین) در آستانه قزاقستان آغاز شد که تیم ملی فرنگی عملکردی فوق‌العاده در روز اول مسابقات داشت و در 5 وزن، صاحب 4 نشان طلا و یک نقره شد.

پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، ایمان محمدی در 63 کیلوگرم، ناصر علیزاده در 87 کیلوگرم و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم همه مبارزه‌های خود را با برد پشت سر گذاشته و طلایی شدند.

امین کاویانی‎نژاد هم در 77 کیلوگرم درحالیکه به فینال رسیده بود و باید برای کسب نشان طلای رقابت‌ها با آکژول محمودافِ قهرمان دنیا مبارزه می‌کرد، به دلیل مصدومیت و با نظر کادرفنی و مجوز پزشکی از حضور در فینال خودداری کرده و به مدال نقره بسنده کرد.

در این بین عملکرد درخشان روز اول تیم ملی فرنگی در پیج اینستاگرامی اتحادیه جهانی بازتاب داشت.

UWW با نمایشی از کشتی‌های پویا دادمرز به روند رو به رشد این کشتی‌گیر جوان ایذه‌ای اشاره کرد و از چهارمین طلای دادمرز در چهار مسابقه اخیرش خبر داد.

عضو وزن اول تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 بلگراد، بعد از ناکامی در صربستان، به مدال طلای مسابقات جهانی زیر 23 سال، جام‌جهانی، تورنمنت اوپن زاگرب و مسابقات قهرمانی آسیا بدون شکست، قهرمان شده است.

همچنین ناصر علیزاده نیز سومین مدال طلای متوالی‌اش در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورد و اتحادیه جهانی این موضوع را در روزی که کشتی فرنگی ایران صاحب 4 طلا در 5 وزن شد، بازتاب داد.

آکژول محموداف قهرمان قرقیزستانی وزن 77 کیلوگرم هم برای سومین بار در قزاقستان صاحب نشان طلای مسابقات قاره آسیا شد.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز (دوشنبه) نیز با مبارزه مدعیان اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم در قزاقستان پیگیری خواهد شد.

مهدی محسن‌نژاد، رضا عباسی، سجاد ایمن‌طلب، علیرضا مهمدی و مهدی بالی نمایندگان ایران در روز دوم رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.