جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

۳ هزار شارژر خودروهای برقی ساخته و در سراسر کشور نصب می‌شود

وزیر صمت گفت: به زودی به شرایط پایدارتری در زمینه ارائه خودروهای برقی خواهیم رسید؛ در زمینه زیرساخت‌ها نیز شرایط خوبی داریم به‌گونه‌ای که حدود ۳ هزار دستگاه شارژر در حال ساخت است که به زودی در سراسر کشور نصب می‌شود.
73116ba5-1605-4710-9c49-8d5567f06781

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از خبرگزاری فارس،عباس علی‌آبادی عصر امروز در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی بروجرد در خصوص آخرین وضعیت خودروهای وارداتی اظهار کرد: واردات خودرو روندی است که در کشور شروع شده و ما نیز آن را متوقف نخواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که عجله نکنند و مطمئن باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت.
وزیر صمت با بیان اینکه در زمینه خودروهای برقی به شتاب خوبی رسیدیم، افزود: اهمیت این خودروها به این علت است که این خودروها هم نیاز مردم را برطرف می‌کند و هم اینکه مشکل کشور در بحث آلودگی محیط‌زیست را کمتر می‌کند.
علی آبادی بیان داشت: به زودی به شرایط پایدارتری در زمینه ارائه خودروهای برقی خواهیم رسید؛ در زمینه زیرساخت‌ها نیز شرایط خوبی داریم به‌گونه‌ای که حدود ۳ هزار دستگاه شارژر در حال ساخت است که به زودی در سراسر کشور نصب می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال از تولید یک میلیون و پانصد هزار خودرو در روز عبور خواهیم کرد، گفت: در حال حاضر به ۵ هزار خودرو در روز رسیدیم و تا پایان تیرماه این تعداد به ۶ هزار خودرو خواهد رسید.
وزیر صمت با بیان اینکه خودروهای دپو شده در انبارها نداریم، افزود: در حقیقت آنچه وجود دارد خودروهای ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.