جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

امام جمعه موقت شهرکرد: دولتمردان گزارشی جامع از نحوه فعالیت مسکن ملی به مردم ارائه دهند

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: ضروری است استاندار با رصد منازلی که از ابتدای دولت سیزدهم به مردم وعده داده شده، گزارشی جامع از نحوه فعالیت به مردم ارائه دهند.
14020423000312_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: همواره ۲ راه انتخابی دنیا و آخرت پیش روی انسان‌هاست و کسانی که در این مسیر با پا گذاشتن بر روی هوای نفس، آخرت را انتخاب می‌کنند جایگاه و منزلت بزرگی نزد خداوند دارند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به برگزاری باشکوه عزاداری‌های ماه محرم علیرغم توطئه دشمنان، خاطرنشان کرد: این عزاداری‌ها سبقه تاریخی دارد و در زمان حکومت رضاخان نیز تلاش زیادی شد تا مردم از این مسیر دور شوند اما عاشقان امام حسین(ع) با چنگ و دندان این ارزش‌‌ها را حفظ کردند.

وی افزود: دشمنان شیعه و جمهوری اسلامی به دنبال این هستند که مردم را از معنویت جدا کنند اما همین عزاداری‌ها و مجالس امام حسین(ع) بوده که اسلام و ایران را نگه‌ داشته است.

شبهات، مردم را از راه امام حسین(ع) خارج نمی‌کند

فاطمی با اشاره به اینکه افرادی که دل در گرو ارادت به امام حسین و اهل‌بیت(ع) دارند فریب دشمن را نمی‌خورند، تصریح کرد: برخی افرادِ بدون اطلاع، فتنه می‌کنند و بدون منطق و بی‌اساس شبهاتی ایجاد می‌کنند تا مردم را از دین جدا کنند و پا روی ارزش‌ها بگذارند.

وی اظهار داشت: برخی افراد قرآن را آتش می‌زنند و نسبت به امام حسین(ع) که قرآن ناطق است شبهه ایجاد می‌کنند اما باید بدانند این مردم پای کار اهل‌بیت هستند و هیچ‌گاه از این مسیر خارج نمی‌شوند.

ضرورت احداث زائرسرا برای مردم استان در عراق

فاطمی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: احداث مکان‌های وسیع، آبرومند و در نزدیکی حرم‌ها برای مردم استان لازم است، تا زوار در ایام اربعین و حتی در تمامی سال بتوانند با اسکان در این مکان‌ها، دغدغه کمتری داشته باشند.

وی ضمن تشکر از زحمات دولتمردان، به ۲ دغدغه مسکن و گرانی پرداخت و افزود: ضروری است استاندار با رصد مساکنی که از ابتدای دولت سیزدهم به مردم وعده داده شده است، گزارشی جامع از نحوه فعالیت به مردم ارائه دهند.

فاطمی اضافه کرد: همچنین ضروری است نظارت جدی روی کنترل قیمت‌ها به‌ویژه گوشت انجام شود و جلوی افزایش قیمت این مواد غذایی گرفته شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.