جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
امام جمعه تالش عنوان کرد؛

انسجامی بین مسئولین شهرستان برای رفع و حل مشکلات نیست

حجت الاسلام والمسلمین دکتر نورزاد امام جمعه شهرستان تالش در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته شهرستان تالش شهرستان تالش را محلی برای حکم های سرپرستی مسئولین در استان گیلان عنوان کرد.
Picsart_23-06-16_14-22-38-013-225x300

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، حجت الاسلام والمسلمین دکتر نورزاد امام جمعه شهرستان تالش در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته شهرستان تالش با انتقاد از وضع موجود و مشکلات شهرستان تالش عنوان کرد: شهرستان تالش محلی برای حکم های سرپرستی مسئولین در استان گیلان شده است . بسیاری از ادارات به ویژه نهادهای مهم فرمانداری ، شهرداری با حکم سرپرستی اداره میشود. چرا نباید مسئولین از جایگاه خود مطمئن نباشند معلوم نیست امروز هستند فردا نباشند ‌، دو سال است نتوانستند یک معاون ابتدایی برای آموزش پرورش بگذارند.

 

دکتر نورزاد با انتقاد از عدم انسجام مسئولین شهرستان در بیان و حل مشکلات شهرستان در مرکز استان گفت ؛ اگر بنده نقدی دارم یا مشکلات را بیان  می کنم به دلیل مراجعات بسیاری از عموم مردم به دفتر اینجانب است.

 

خطیب نماز جمعه تالش در ادامه افزود: پل اسالم و پل عابر پیاده شهر تالش مثل اینکه قرار نیست در ۱۰ سال آینده ساخته شود، مسئولین فقط به شخص بنده بیش از پنج بار قول ساخت اینها را به ماه بعد دادند . آقایان به ما شمردن ماه ها و روزها را یاد می دهند.

 

امام جمعه تالش در ادامه سخنان خود در خطبه های نمازجمعه تالش بیان کرد: نمی دانیم بخندیم یا گریه کنیم در پرباران ترین و سرسبزترین اقلیم این کشور پهناور قرار داریم اما در شهر آب آشامیدنی نداریم چه برسد به روستاها ، سردهنه های کشاورزی با هر بارش باران تخریب می شود و هر بار چندین میلیارد هزینه می شود . اینها از سو مدیریت و ناتوانی برخی مسئولین نسبت به یک کار زیربنایی در این حوزه است.

 

وی در ادامه ضمن تاکید بر بی توجهی انتقادهای خود نسبت به مشکلات شهرستان توسط مسئولان شهرستانی و استانی بیان کرد:  بعضی از دوستان در مرکز استان در راستای انتقاد های بنده از مشکلات شهرستان را با بیان اینکه حاج آقاست دیگر حالا یک حرفی زده، پدر معنوی هستند،  ضعف های مدیران شهرستانی و استانی را نمی بینند. بسیاری از آقایان در هنگام پست گرفتن شب روز ندارند اما بعد از حکم گرفتن انگار نماز جمعه را فراموش می کنند و بدشان می آید در صفوف نماز جمعه بین مردم عادی بنشینند.

 

انتهای پیام/امیر صلاحی جولندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.