جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

برگزاری دومین نشست نوروزی نخبگان و فرهیختگان تالشان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش

دومین نشست نوروزی نخبگان و فرهیختگان تالشان به همت بنیاد علمی فرهنگی تالشان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برگزار گردید.
IMG_20240324_030431_784

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، دومین نشست نوروزی نخبگان و فرهیختگان تالشان به همت بنیاد علمی فرهنگی تالشان با حضور فرهیختگان، نخبگان و به خصوص جوانان غیور تالش در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۳ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش برگزار گردید.

در دومین نشست نوروزی نخبگان و فرهیختگان تالشان، اساتیدی چون محمدتقی رهنمایی (استاد بازنشسته جغرافیای دانشگاه تهران)، محمدطاهر نظامی(رييس هيات مديره انجمن تالشان)، عسگر اسلام‌دوست (نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی)،استاد مسعود شهبازلی (شاعر،نویسنده و طنزپرداز تالشی)، حسینعلی رحیمی (عضو گروه فرهنگ نویسی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی)، مجید نعمتی (مسئول گروه حامیان فعالیت های تالشی)، نورالله صفر پور (رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش) و داوود قوی‌پنجه(شهرار تالش) حضور داشتند که نسبت به ارائه توضیحات در مورد تالشان پرداختند.
از جمله ویژگی هایی که در این نشست وجود داشت این بود که تک تک شرکت کنندگان نسبت به معرفی خود پرداختند و پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به برگزاري چنین برنامه هایی ارایه نمودند.
در نشست نوروزی فرهیختگان و نخبگان تالشی، استاد مسعود شهبازلی و سجاد رحمانی ماسال نسبت به شعر خوانی پرداختند و در پایان برنامه اجرای موسیقی تالشی زینت بخش این مراسم شد.

پایان پیام /مهدی روحی ریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.