جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار:

تجلیل از مدیران مسئول پایگاه‌های خبری، خبرنگاران، فعالین رسانه‌ای در شهرستان تالش

خبرنگاران وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارند به گونه‌ای كه پیشرفت درحوزه‌های مختلف در شهرستان را می‌توان نتیجه تلاش و همت آنان دانست.
IMG_20230811_105459_019

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند، مراسم تجلیل از خبرنگاران سطح شهرستان تالش با حضور سرپرست فرمانداری تالش، فرمانده سپاه، معاونین فرماندار، بخشداران، سرپرست شهرداری تالش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش برگزار شد.

 

مهندس فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری تالش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام نظام‌های حاکمیتی براساس ایدئولوژی  بوده خاطرنشان کرد: در ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران صاحبان قلم و قدرت برای حفظ امنیت و انسجام ملی با سلایق متفاوت در چارچوب نظام اظهارنظر نموده و به تبیین آن  پرداخته‌اند.

 

سرپرست فرمانداری صداقت، امانتداری، شجاعت، تیزبینی، قدرت تحلیل درست مسائل و رویدادهای جامعه و انعكاس به موقع آنها را از ویژگی‌های بارز یک خبرنگار عنوان کرده و افزود: خبرنگاران وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارند به گونه‌ای كه پیشرفت در حوزه‌های مختلف در شهرستان را می‌توان نتیجه تلاش و همت آنان دانست.

 

فرامرز مرجانی گفت: مسئولین می‌باید در مواجهه با مطالب ارائه شده از سوی خبرنگاران ظرفیت نقدپذیری خود را بالا برده و با درک صحیح از اطلاعات ارائه شده، در جهت رفع مشكلات اقدام كنند كه البته در بیان مطالب ارائه شده بایستی حرمت افراد نیز حفظ شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.