جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
مسئول موکب کرامات حضرت رسول(ص) تالش مطرح کرد؛

تجلی وحدت اهل تسنن و تشیع تالش در عمود ۵۳۰ /  حضور 150 گردشگر عراقی در گیلان در نتیجه فعالیت موکب تالش در مسیر پیاده‌روی اربعین

تجهیزات و امکانات موکب حضرت رسول فردا بار کامیون‌ها خواهد شد و روز ۲۵ مرداد به سمت کشور عراق حرکت خواهیم کرد و چون در مسیر پیاده روی اربعین و در عمود 530 مستقر هستیم یک روز قبل از اربعین موکب جمع آوری خواهد شد.
20230815_004810

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند، عمران نعمت اللهیان، مسئول موکب کرامات حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم شهرستان تالش عصر امروز در گفتگوی زنده با برنامه قدم قدم تا اربعین شبکه باران اظهار داشت: موکب کرامات حضرت رسول (ص) تالش در عمود ۵۳۰  مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا و در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع که از یک خیر عراقی تهیه شده است به زوار امام حسین علیه السلام خمات ارائه می‌کند.

 

وی افزود: این موکب در زمینه اسکان ظرفیت خدمات‌دهی به ۷۰۰ نفر را دارد و در آن ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی تعبیه شده است و علاوه بر آماده کردن ساختمان سرپوشیده جهت استراحت زوار محترم، فضای استراحت داخل چادر نیز در این زمین برای زوار امام حسین علیه السلام در فراهم شده است که در مجموع مجهز به ۶ دستگاه کولر است.

 

نعمت اللهیان با بیان اینکه موکب کرامات حضرت رسول تالش از برادران اهل سنت و تشیع تشکیل شده است گفت: فعالیت تبلیغی سال گذشته این موکب باعث شد که ۱۵۰ نفر از برادران و خواهران عراقی از تالش و استان گیلان دیدن کنند.

 

نعمت اللهیان گفت: تجهیزات و امکانات موکب حضرت رسول فردا بار کامیون‌ها خواهد شد و روز ۲۵ مرداد به سمت کشور عراق حرکت خواهیم کرد و چون در مسیر پیاده روی اربعین و در عمود 530 مستقر هستیم یک روز قبل از اربعین موکب جمع آوری خواهد شد.

 

مسئول موکب کرامات حضرت رسول تالش در پایان گفت: در این موکب، علاوه بر خدمات تغذیه‌ای و فرهنگی، خدمات تعمیر ویلچر، کفاشی، تعمیر دوچرخه و ماساژ و کالسکه انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/شادی اسکندری

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.