جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تخصیص ۸ هزار میلیارد اعتبار برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود بیش از ۵۵۰ پروژه بالای ۵۰ درصد پیشرفت در کشور، گفت: قریب به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این تعداد پروژه پیش بینی کرده بودیم که بخشی از آن در سال گذشته و بخشی امسال تخصیص داده شد.
14020928000253_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از خبرگزاری فارس، سید محمود اسلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از تالار مرکزی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت تالار مرکزی خرم آباد با زیربنای ۱۳ هزار مترمربع از سال ۱۳۹۰ شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در زمان تحویل توسط دولت سیزدهم ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در دور نخست سفر ریاست جمهوری به لرستان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص داده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تالار مرکزی خرم‌آباد اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی است، افزود: فاز دوم پروژه نیز شروع و سقف‌ها زده شده است.

اسلامی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود در دور دوم سفر ریاست جمهوری به لرستان برای تجهیز این پروژه اعتبار خوبی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به وجود بیش از ۵۵۰ پروژه بالای ۵۰ درصد پیشرفت در کشور، گفت: قریب به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این تعداد پروژه پیش بینی کرده بودیم که بخشی از آن در سال گذشته و بخشی امسال تخصیص داده شد و در نهایت در سال آینده مابقی اعتبار لحاظ می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: قسمت اعظم این اعتبارات در موقع لازم تخصیص داده شد و خیلی از این پروژه‌ها افتتاح و برخی نیز در آستانه بهره‌برداری است.

اسلامی با بیان اینکه در ماه آینده ۲ پروژه کرمانشاه شامل بیستون و دانش را افتتاح می‌کنیم، افزود: ۱۵ طرح ملی داشتیم که برخی افتتاح شده و ۲ پروژه اراک و یزد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: همچنین در خصوص اعتبار برای پروژه‌های کتابخانه‌ای استان نیز برای فاز دوم کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در سفر دوم ریاست جمهوری اعتبار کافی برای تکمیل اختصاص داده خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.