جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
خوشحالی پس از طوفان الاقصی.

جشن سراسری مردم ایران پس از حملات مقاومت(طوفان الاقصی) به رژیم صهیونیستی

مردم در سراسر نقاط کشور از جمله رشت در حمایت از عملیات موفقیت‌آمیز گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی تجمع کردند و این پیروزی و حماسه غرور آفرین را جشن گرفتند.
5925187

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، مردم و دانشجویان در واکنش به عملیات موفقیت‌آمیز گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی ساعت 18:30 ، در رشت تجمع کردند.

در مصاحبه با یکی از جوانان حاضر در این تجمع، وی ضمن ابراز خوشحالی از این اقدام شجاعانه و ضدصهیونیسم حمایت کرد.

حاضران در این مراسم ضمن حمل پرچم‌ فلسطین، در حالی که تصاویری از سردار شهید سلیمانی را نیز در دست داشتند با ابراز براعت از روی پرچم رژیم غاصب عبور کردند و با شعارهای ضدصهیونیستی، لبیک یا اقصی، لبیک یا فلسطین، لبیک یا خامنه‌ای حمایت خود را از مجاهدین و مبارزین فلسطینی اعلام کردند..

جمعیت حاضر در تجمع یاد و خاطر حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و اذعان داشتند این موفقیت را مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم هستیم.

همچنین مردم در این مراسم با توزیع شیرینی و نورافشانی و سر دادن شعارهایی خوشحالی خود را نشان دادند.

همچنین از شدت خوشحالی و غرور، این موج عظیم به نقاط دیگر کشور نیز سرایت نمود و شهر هایی از جمله تهران، مشهد، اصفهان، خراسان‌های رضوی، جنوبی و شمالی، آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، اراک، کرمان، شیراز، خوزستان، بوشهر، یزد، کرمانشاه و…. نیز امشب با برگزاری اجتماعات مختلف،خود را در شادی و سرور حاصل حماسه غرورآفرین جبهه‌ مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی سهیم کردند.

شایان ذکر است که در اصفهان جشن بزرگ «سلام بر پایان اسرائیل» برگزار شد.

مردم شهرهای مختلف کشور با حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» با شادی در مساجد و میادین شهرهای خود تجمع کردند و بانگ الله اکبر سردادند.

همچنین طبق اخبار واصله از منابع خبری اسرائیلی از این اقدام تاکنون بیش از 100 تن کشته و زخمی برجای گذاشته است.

 

 

 

 

 

خوشحالی دانش آموزان فلسطینی

 

پایان پیام/مبین مهری شکردشت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.