جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

جلال ملکی: حدود ۱۷۰ آتش‌نشان در نمایشگاه کتاب مستقر هستند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی می‌گوید: ۴۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و حدود ۱۷۰ آتش‌نشان هر روز در نمایشگاه کتاب مستقرند.
735a4ba5-cc8f-4205-ae48-d6e42b8eb155

بع گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از خبرگزاری فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تأمین ایمنی نمایشگاه کتاب بخاطر وجود حجم‌ زیادی از کتاب و مواد قابل اشتعال بسیار اهمیت دارد. امسال حدود ۲۵ روز قبل از شروع نمایشگاه کتاب، کارگروهی از نیروها و کارشناسان آتش‌نشانی اعزام شدند تا مصلی را از نظر ایمنی بررسی کنند و دستورالعمل‌های ایمنی به صورت مکتوب به مسولین و غرفه‌داران نمایشگاه تحویل داده شده است.
وی افزود: دو روز قبل از شروع نمایشگاه کتاب، نیروهای آتش‌نشانی در مصلی مستقر شدند و از شروع نمایشگاه به صورت شبانه‌روزی در مصلی حضور دارند. ۴۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و حدود ۱۷۰ آتش‌نشان هرروز در طول زمان برپایی نمایشگاه و ۱۴ خودرو و ۵۵ آتش‌نشان پس از پایان ساعت نمایشگاه در مصلی حضور دارند.
ملکی بیان کرد: معتقدم الان در حساس‌تربن مرحله تاریخ آتش‌نشانی تهران هستیم و نسل جدید آتش‌نشانان ما بسیار فعال، پژوهشگر، اهل مطالعه و حرفه‌ای هستند. درصد قابل‌توجهی از آتش‌نشانان ما دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند و عده‌ای با مدرک دکترا در لباس شریف آتش‌نشانی مشغول به خدمت رسانی هستند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: امسال برای اولین بار سازمان آتش‌نشانی، غرفه‌ای در نمایشگاه کتاب برپا کرده است که کتاب‌هایی با حدود ۳۰ موضوع تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی در حوزه‌ها و مشاغل مختلف در آن وجود دارد. نویسندگان این کتا‌ب‌ها بیشتر نخبگان دانشگاهی هستند که درباره موضوعات تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی تحقیق کرده‌اند و کتاب نوشته‌اند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.