جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
آئین تکریم و معارفه شهردار تالش

داود قوی پنجه شهردار تالش شد/تصاویر

مراسم معارفه شهردار جدید تالش با حضور قاسمی مدیر کل امور شهری و شوراها، فرماندار، برخی مسوولان ادارات و اعضای شورای اسلامی شهر و مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، مراسم معارفه شهردار جدید تالش با حضور قاسمی مدیر کل امور شهری و شوراها، فرماندار، برخی مسوولان ادارات و اعضای شورای اسلامی شهر و مردم برگزار شد.

 

ایرج موذن فرماندار تالش  در آیین معارفه شهردار در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از جمله زوایایی که باید در امر خدمت رسانی مورد توجه قرار داد پیامد های گفته ها و اعمال مسوولان است که در میزان رضایت و رفتار مردم نمایان می شود. وی از مسئولان خواست با همدلی و همکاری مستمر برای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

در ادامه بهزاد پورپناه رئیس شورای اسلامی شهر تالش نیز در این آیین  به تشریح پروژه های اجرا شده و بر زمین مانده شهرداری تالش پرداخت و گفت: شهرداری تالش برای سال جاری  ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه پیش بینی کرده که با توجه به تحقق نسبت به سال گذشته افزایش ۱۵۰ درصدی را نشان می دهد.

 

سپس قاسمی مدیر کل امور شهری و شوراها در جایگاه حاضر شد و گفت: شوراها در انجام مسئولیت ها تعامل، وحدت و انسجام را در دستور کار خود قرار دهند.

در انتها داود قوی پنجه شهردار جدید تالش نیز با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر، خواستار همکاری و همراهی مردم و مسوولان برای خدمت رسانی به مردم شریف تالش شد.

 

در این مراسم از زحمات رامین نجاتی و اسحاق قربانی که مسئولیت سرپرستی شهرداری تالش را داشتند تجلیل و قدردانی شد.

 

لازم به ذکر است بعد از استعفای شهرام غنی زاده شهردار سابق تالش، این شهرداری به مدت ۱۸ماه بدون شهردار بوده و توسط سرپرست اداره می شد. در این مدت نیز پست سرپرستی بین دو نفر دست به دست شده است.

انتهای پیام/سمیه خاکپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.