جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
وزیر کشور:

رد صلاحیت نمایندگان مخالف دولت صحت ندارد

وحیدی گفت: رد صلاحیت نمایندگان مخالف دولت صحت ندارد و ۶۰ تا ۷۰ درصد نماینده‌های رد صلاحیت شده، ارتباط خوبی با دولت دارند.

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۴ هزار نفر در ثبت نام نهایی انتخابات شرکت کردند؛ هیات‌های اجرایی مستقل هستند و زیر نظر دولت نیستند.

وزیر کشور افزود: ۳۰ درصد از افراد ثبت نام کننده به دلیل نداشتن مدرکی که نشان دهد ۵ سال سابقه کاری دارند، عدم احراز صلاحیت شدند که فرصت دارند این مدرک را تحویل دهند.

وحیدی بیان کرد: مهندسی انتخابات را به هیچ وجه قبول نداریم؛ رد صلاحیت نمایندگان مخالف دولت صحت ندارد و ۶۰ تا ۷۰ درصد نماینده‌های رد صلاحیت شده، ارتباط خوبی با دولت دارند.

وی در ادامه گفت: حادثه تیراندازی روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه امنیتی نبوده و بر اساس انگیزه و مسائل خود تیراندازی کرده که با وی برخورد شده است.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: قرارداد خرید واگن مترو از چین ۲ هزار دستگاه است که تا کنون فاینانس خرید ۶۳۰ دستگاه آن عملیاتی شده است.

وی درباره تقیسمات کشوری گفت: که این موضوع دائمی است و معمولا بررسی‌های کارشناسی می‌شود و استان تهران غربی جزو پیشنهاداتی بوده که بررسی شده و سیر مراحل آن در کمیسیون مربوطه است.

وزیر کشور ادامه داد: این موضوع پس از بررسی در کمیسیون‌ها و تصویب هیات دولت، باید برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.