جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه در حاشیه دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان گیلان گفت:

سپاه جان‌فدای ملت ایران است و خود آسیب‌ها را می‌پذیرد اما اجازه نمی‌دهد به مردم و نظام و انقلاب آسیبی برسد

مجمع نخبگان در راستای حل مشکلات مردم در شهرستان تالش ایجاد شده است و فلسفه وجودی این مجمع بسیج مطالبه‌گری است و این مجمع به وجود آمده است تا نخبگان، جوانان بسیجی در قالب کارگروه‌های مجمع با ارائه کارشناسی طرح‌هایی مشکلات مردم تالش را احصاء نموده و راه‌کارهای امکان‌پذیر و قابل اجرا در شهرستان را در اختیار تصمیم‌گیران شهرستان ارائه دهند.
20231213_095552

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه با گرامیداشت ایام فاطمیه پیش از ظهر امروز در حاشیه اجلاسیه مجمع بسیجیان استان گیلان اظهار کرد: سپاه جان‌فدای ملت ایران است و خود آسیب‌ها را می‌پذیرد اما اجازه نمی‌دهد به مردم و نظام و انقلاب آسیبی برسد.

سرهنگ ستیزه گفت:‌ رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج مهمترین مأموریت مجمع بسیج در شهرستان تالش است.

ستیزه ادامه داد: مجمع نخبگان در راستای حل مشکلات مردم در شهرستان تالش ایجاد شده است و فلسفه وجودی این مجمع بسیج مطالبه‌گری است و این مجمع به وجود آمده است تا نخبگان، جوانان بسیجی در قالب کارگروه‌های مجمع با ارائه کارشناسی طرح‌هایی مشکلات مردم تالش را احصاء نموده و راه‌کارهای امکان‌پذیر و قابل اجرا در شهرستان را در اختیار تصمیم‌گیران شهرستان ارائه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه تالش با بیان اینکه هدف اصلی مجمع بسیج، رفع مشکلات مردم است ودر این راستا افراد نخبه بسیجی و جهادی وقت میگذارند و تولید فکر می کنند تا راهکار برای حل مشکلات شهرستان تالش و مردم پیدا کنند.

محمد علی ستیزه با بیان اینکه این مجمع متعلق به هیچ جناحی نیست ابراز کرد: براساس فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نخبگان و خواص وارد میدان شوند تا مشکلات مردم مرتفع شود و مردم با امید بیشتری و با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

سرهنگ ستیزه با اشاره به اینکه بسیج بازوی ولایت است، خاطرنشان کرد: مردم برای این نظام مقدس هزینه دادند و انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است.

فرمانده سپاه تالش با تاکید بر اینکه نقش بسیج موثر و کمک‌کننده و راهبردی است، ابراز کرد: با وجود مردم انقلابی و جهادی تالش، مسئولین شهرستانی هرگز احساس تنهایی نخواهند کرد.

فرمانده سپاه تالش در انتها خاطرنشان کرد: بسیج همواره ثابت کرده که نقش مهم و اثرگذاری در جامعه دارد؛ در بحران‌های داخلی، موضوع حمایت از نخبگان، محرومیت‌زدائی در مناطق محروم، شناسایی نیازمندان و اعطای تسهیلات جهت اشتغال‌زایی آنان و… همواره حضور موثر داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.