جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
امام جمعه تالش گفت؛

فرصت را برای خدمت به زائرین غنیمت بشمارید

موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان تالش، موکبی متحد شیعی و سنی و دیگر ادیان الهی است که در این عرج‌پیمائی حضور دارند.
20230815_183956

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند؛ عصر امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد مراسم بدرقه خادمین موکب کرامات حضرت رسول(ص) شهرستان تالش در حرم مطهر شهدای گمنام تالش برگزار گردید.

 

در ابتدای مراسم حاج عمران نعمت‌اللهیان مسئول موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) خلاصه‌ای از فعالیت‌های موکب و خادمین را درخصوص نحوه خدمت‌رسانی به زائرین امام حسین‌(ع) تقدیم حاضرین نمود و سپس توضیحاتی درخصوص نحوه جمع‌آوری کمک‌های مالی و کالاهای موردنیاز برای موکب ارائه نمود.

 

سپس امام جمعه شهرستان تالش به ایراد سخنرانی پرداخت و توصیه به مراقبت از اعمال و صبر و بردباری در ارائه خدمات به زوار کرد و گفت: شما خادمین فرصت کسب فیض بزرگی در موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) برای خدمت‌رسانی و معرفی این حرکت عاشورائی به زائرین پیاده مسیر عشق به دست آورده‌اید.

 

دکتر مجتبی نورزاد گفت: موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان تالش، موکبی متحد شیعی و سنی و دیگر ادیان الهی است که در این عرج‌پیمائی حضور دارند.

 

ناظر موکب کرامات حضرت رسول(ص) شهرستان تالش افزود: روزی خواهد رسید که همه مردم دنیا امام حسین(ع) را خواهند شناخت و به قیام حسین بن علی که برای قرآن، عترت، امر به معروف و نهی از منکر بود اعتقاد پیدا خواهند کرد.

 

دکتر نورزاد از فعالیتهای عوامل و خادمین موکب عمود ۵۳۰ مسیر نجف به کربلا تقدیر و تشکر کرد و گفت: میدان، میدان روشنگری و صبوری حضرت زینب است و شما به تاسی از حرکت حضرت زینب(س) صبوری را پیشه اعمال خود کنید و خدمات و کمک‌های شهرستان را از طرف مردم تالش در عمود ۵۳۰ به زوار حسین ارائه دهید.

 

امام جمعه شهرستان تالش در انتهای سخنان خود به خطبه‌خوانی و روضه‌خوانی امام حسین(ع) پرداخت و سپس مادحین و ذاکرین اهل بیت(ع) به مداحی پرداخته و حاضرین نیز سینه‌زنی کردند.

 

انتهای پیام/شادی اسکندری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.