جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
کارشناس هواشناسی گیلان؛

فعالیت دوباره سامانه بارشی در گیلان

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: نقشه‌های هواشناسی نشانگر فعالیت سامانه بارشی جدید از ظهر فردا جمعه تا اوایل هفته آینده در استان است که به همین دلیل هشدار زرد صادر شده‌است.
orginal-1-1100x700

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از ایرنا؛ سمانه نگاه روز پنجشنبه اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی طی امروز تا ظهر فردا جمعه کاهش ناپایداری، ابر و افزایش نسبی دما مورد انتظارست اما به تدریج از فردا تا یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی بار دیگر در گیلان فعال می‌شود.

 

وی افزود: در مدت یاد شده به تناوب بارندگی برخی مناطق رگباری و موقتی شدید، وزش باد گاهی شدید، مه آلودگی، رعد و برق و مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده‌است.

 

نگاه بیان کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته در اسب‌وونی تالش ۱۳ میلیمتر و امام زاده اسحاق ۹ میلیمتر باران باریده است؛ هم اینک بارش‌ها در گیلان قطع شده و آسمان کمی ابری تا نیمه ابری است.

 

وی اظهار کرد: صبح امروز اسب‌وونی تالش با هفت درجه سلسیوس کمترین و منجیل در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۱ درجه بیشترین دمای گیلان را به خود اختصاص داد و دمای فعلی رشت نیز ۲۱ درجه و رطوبت نزدیک ۷۰ درصد است.

 

کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: دریا امروز و فردا برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب، اما شنبه و یکشنبه هفته آینده نامناسب است.

 

آسمان گیلان هم اینک کمی ابری تا نیمه ابری و مه آلود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.