جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

فقط اسلام ایران را نگه داشت

فرمانده سپاه تالش گفت: هشت سال دفاع مقدس با ابتدایی ترین امکانات در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح عراق بعثی ایستادیم و یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه ناحیه تالش در نمازجمعه تالش سخنرانی کرد و گفت: فقط اسلام ایران را نگه داشت.

سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه عنوان داشت: ایران از زمانی که تاریخ خود را بیاد می آورد ،پیوسته مرزهای خود را در تغییر مداوم می دید. تقریبا در صدو پنجاه اخیر نقشه ی تجزیه‌ی ایران و تبدیل آن به ایرانستان ،یک نقشه مستمر در برنامه های غرب بوده و این نقشه شوم در هر دوره ای توانست به هدف خود نزدیک شود ،تا اینکه به سد محکمی بنام جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد.

 

فرمانده سپاه تالش گفت: هشت سال دفاع مقدس با ابتدایی ترین امکانات در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح عراق بعثی ایستادیم و یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم.

 

ستیزه افزود: قهرمانان جهاد هرگز نمیمیرند. رزمندگان بزرگی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که یادشان در تاریخ پیش رونده این امت همواره با اعتبار ،افتخار و احترام گرامی داشته خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تالش گفت: امروز افسردگی صهیونیست‌ها ،ناکامی آمریکایی ها و پژمردگی متحدان آنها را می بینید. پیشانی بندها در جبین است،شما رزمندگان یک تاریخ را زنده ساخته اید. قهرمانان جهاد هرگز نمیمیرند،شناسنامه ی آنان هرگز باطل نمی شود و همیشه شاهد و حاضر هستند.آنها کار ابراهیمی می‌کردند و در  میان آتش حیات ملت را از درون شعله ها به شدت هدیه دادند.

 

فرمانده سپاه تالش تاکید کرد؛ تنها عاملی که در دفاع مقدس ایران را از عراق بعثی که بر پان عربیسم و سوسیالیسم استوار بود، متمایز کرد دین بود. ایران اسلامی با پشتوانه ی دین اسلام و  الهام از آموزه های آن و اطمینان به وعده های الهی،در دفاع مقدس با درایت امام راحل(ره) و به برکت ایستادگی و مقاومت ملت به نماد پایداری، عزت، پایمردی، رشادت، ایثار و شهادت ایران مبدل شد. بزرگ‌ترین نقطه قوت ایران در دوران دفاع مقدس، وجود رهبری معنوی، پرجاذبه، دوراندیش، شجاع، توانمند و با حکمتی بود که مردم او را از صمیم قلب دوست داشتند و توانسته بود به عنوان نقطه اتکا و توانمندی روحی ملت ایران عمل کند.

 

انتهای پیام/منیره اسکندری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.