جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
تودیع و معارفه در تالش

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تالش

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تالش برگزار شد.
IMG_20230919_115909_367

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند؛ آئین تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تالش با حضور مهندس مرجانی سرپرست فرمانداری شهرستان تالش، سرهنگ ستیزه فرمانده سپاه تالش و مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن همایشات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه فرمانده سپاه ناحیه تالش به روان پاک شهدای اسلام، شهدای مدافع حرم و امنیت و ۲۸۵ شهید شهرستان صلواتی عنایت کرد و به حاضرین در سالن خوش‌آمدگویی گفت.

سپس احسان‌اله محمدی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بعنوان سخنران جلسه، شهرستان تالش را یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین شهرهای استان گیلان عنوان کرد و گفت: امروز با معرفی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن سعیدی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تالش شاهد موفقیت‌های روزافزون برای مردم و بسیجیان در این شهرستان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی اولین اولویت از مشخصات و ویژگی‌های مسئول نمایندگی ولی فقیه در یک نهاد را ملبس بودن به لباس روحانیت عنوان کرد و گفت: سرهنگ‌دوم پاسدار قاسم مینوئی از توانمندی زیادی در مدیریت برخوردار است که طبیعتا از وجود وی در سپاه استفاده خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در انتهای سخنان خود ضمن تشکر از زحمات سرهنگ‌دوم پاسدار قاسم مینوئی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تالش، طی حکمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن سعیدی را به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تالش معرفی نمود.

انتهای پیام/عدالت طاهری

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.