جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مسئولان تالش خود را یک بسیجی بدانند

تالش مورد بی‌توجهی قرار گرفته لذا از مسئولان کشوری و استانی خواستار اهتمام ویژه به این شهرستان هستیم.

امام جمعه تالش در بیستمین مجمع بسیجیان این شهرستان گفت: متاسفانه هیچکدام از طرح‌های شهرستان به نتیجه نرسیده، عملا تالش مورد بی‌توجهی قرار گرفته لذا از مسئولان کشوری و استانی خواستار اهتمام ویژه به این شهرستان هستیم.

 

به گزارش طالشوند، صبح چهارشنبه نوزدهم مهرماه، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش در بیستمین اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان این شهرستان بر لزوم توجه بیشتر مسئولان کشوری و استانی به طرح های زیرساختی و مهم شهرستان اشاره و اظهار کرد: متاسفانه هیچ یک از طرح های شهرستان به نتیجه نرسیده، عملا تالش مورد بی‌توجهی قرار گرفته لذا از مسئولان کشوری و استانی خواستار اهتمام ویژه و بیشتر به این منطقه که دومین شهرستان از نظر وسعت و جمعیت در استان است، خواستاریم.

 

امام جمعه تالش به اقدامات موثر و گسترده سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری بسیجیان و سپاهیان در کشور قابل توجه و ستایش است، سپاه و بسیج شهیدان، رزمندگان،ایثارگران و جانبازان بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

 

رئیس سابق کارگروه تربیت و آموزش مجمع بسیجیان شهرستان تالش به لزوم توجه ویژه به گفتمان بسیج اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب خود را بسیجی می‌داند، لذا مسئولان ما هم باید چنین عقیده‌ای داشته باشند.

 

نورزاد به بی نتیجه ماندن پروژه‌ها و طرح‌های شهرستان اشاره کرد و افزود: مسئولان برای پیشرفت و توسعه شهرستان باید از فیلتر مجمع بسیجیان عبور کنند.

 

انتهای پیام/محمدهادی گنجی مقدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.