جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
دیدار فینال گونه در استادیوم معلم رضوانشهر

منتخب رضوانشهر و شهید املاکی لنگرود

دیدار منتخب رضوانشهر و شهید املاکی لنگرود در لیگ برتر گیلان جام گیل، یکشنبه 7 اسفند ساعت 14:30 در استادیوم معلم رضوانشهر برگزار خواهد شد.
IMG_20230810_230119_074

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، بدون شک بازی دو تیم فوتبال رضوانشهر و شهید املاکی لنگرود حساس ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر گیلان جام گیل است.

در جدول رده‌بندی جام گیل تیم شهید املاکی لنگرود با 42 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم رضوانشهر با 40 امتیاز در جایگاه دوم جای گرفته است.

تیم رضوانشهر در حالی برابر شهید املاکی لنگرود قرار خواهد گرفت که در دیدار هفته گذشته به یک پیروزی روحیه بخش دسته یافته و مقابل تیم شهید املاکی هم می‌کوشد که با همت بازیکنان و حمايت همه جانبه هواداران خود میهمانش را با شکست بدرقه کند تا گام بلندی برای قهرمانی بردارد. شاگردان ابراهیم عبدالهی نژاد هفته قبل با برد دو بر یک برابر شهرداری ماسال آمادگی و عزم جدی خود در راه قهرمانی را به رخ رقیب کشیدند و نشان دادند که روز یکشنبه تیم شهید املاکی کار بسیار دشواری برابر آنها خواهد داشت.

بازیکنان با غیرت رضوانشهری بی شک برای پیروزی در این بازی به میدان خواهند رفت و تمام توان خود را به کار خواهند بست تا با کسب سه امتیاز این دیدار فینال گونه به صدر جدول صعود کنند و بیش از پیش به قهرمانی امیدوار باشند.

دیدار فینال گونه لیگ برتر گیلان جام گیل، یکشنبه 7 اسفند ساعت 14:30 در استادیوم معلم رضوانشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/حبیب اله آسفی خوجین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.