جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
فرماندار رضوانشهر:

نظم در بازار رضوانشهر و برخورد جدی با اخلان گران

گرانفروشی و کم فروشی در بازار پذیرفتنی نیست، برای کنترل و تنظیم بازار با اخلال گران برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.
IMG_20230812_174148_249

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند، فرماندار رضوانشهر گفت: گرانفروشی و کم فروشی در بازار پذیرفتنی نیست، برای کنترل و تنظیم بازار با اخلال گران برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

 

مهندس سید نادر صفوی میرمحله پس از برگزاری جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار شهرستان با حضور در سطح شهر و گفتگو با کسبه و بازاریان و شهروندان در جریان آخرین وضعیت بازار قرار گرفت و بر تشدید گشت مشترک نظارتی از سوی اعضای ستاد در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

 

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این بازدید طی گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان افزود:  عزم جدی بین دستگاه‌های نظارتی و ذیربط برای برخورد با متخلفان در بازار به وجود آمده است؛ گرانفروشی و کم فروشی در بازار پذیرفتنی نیست، برای کنترل و تنظیم بازار با اخلال گران برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

 

سید نادر صفوی میرمحله افزود: حدود 5 تن مرغ گرم و 1.5 تن مرغ منجمد در واحد های صنفی سطح شهرستان توزیع شده است، که با پیگیری های صورت گرفته و طی تماس با رییس سازمان جهادکشاورزی استان، مقرر شد  به منظور رفاه حال شهروندان و در راستای تنظیم بازار، مقدار سهمیه شهرستان افزایش یابد.

 

انتهای پیام/منیره اسکندری

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.