جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
بخشدار حویق در آئین تجلیل از مقام معلم عنوان کرد:

نقش‌آفرینی آموزگاران در جهاد تبیین و تربیت نسل انقلابی

بخشدار حویق با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان، افسران جهاد تبیین هستند، گفت: آموزگاران در «جهاد تبیین» و تربیت نسل انقلابی نقش‌آفرین باشند.
IMG_20240507_220543_889

به گزارش پایگاه خبری طالشوند آیین تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته و بزرگداشت مقام معلم امروز سه‌شنبه با حضور مسئولان و فرهنگیان بخش حویق در سالن شهدای شهر حویق برگزار شد.

 

مهندس ولی‌زاده در این همایش ضمن قدردانی از مدیریت، کارکنان و معلمین عزیز بخاطر زحماتی که در حوزه تعلیم و تربیت متحمل می‌شوند، با اشاره به اینکه معلمان و فرهنگیان، افسران جهاد تبیین هستند گفت: نسل آینده و همه‌ی کسانی که در نظام اسلامی زندگی می‌کنند از مسیر کلاس‌های درس و آموزش و پرورش عبور کرده‌اند و این مهم نشان از نقش مهم این مجموعه در جامعه دارد.

بخشدار حویق: در این برهه برای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در عرصه جهاد تبیین، نیازمند روشنگری‌های معلمان هستیم تا توطئه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمنان را که افکار و هویت جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته اند خنثی سازیم. معلمان همواره در مسیر آگاهی‌بخشی و روشنگری جامعه کوشیده‌اند و نقش آنها در عرصه جهاد تبیین ویژه و بسیار مهم است و هدایت افکار جامعه و تربیت نسل آینده از جمله وظایفی است که بر عهده معلمان قرار دارد.

ولی‌زاده در پایان با اشاره به اینکه آموزگاران در «جهاد تبیین» و تربیت نسل انقلابی نقش‌آفرین باشند بیان کرد: یکی از اهداف کلان و راهبردی و حیاتی برای انقلاب اسلامی تربیت نسلی متناسب و هماهنگ با آموزه‌های اسلام در کنار علوم جدید است.

 

انتهای پیام/امینه صلاحی جولندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.