جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
امام جمعه ماسال:

همه ما دست پرورده معلمین هستیم/ مدعیان حقوق بشر چرا درباره برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان، کر و کور شده اند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیری که با جمعی از معلمان داشتند فرمودند مسئله غزه مسئله‌ اول دنیا است.
سید-هادی-موسوی-امام-جمعه-ماسال

به گزارش طالشوند، حجت الاسلام والمسلمین موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ماسال بیان کرد: هر کدام از ما اگر در جایگاهی هستیم و در هر مدیریتی هستیم دست پرورده این معلمین و آموزش‌وپروش هستیم  و هر کسی که امروز در هر جایگاهی قرار دارد باید خودش را مدیون آموزش و پرورش بداند.

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: فلسفه بعثت و رسالت من برای تعلیم و معلمی است و من خود معلم مبعوث شدم. همچنین امیر المومنین علیه السلام فرمودند: به احترام پدر و معلمت از جا برخیز گرچه فرمانروا باشی.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیری که با جمعی از معلمان داشتند فرمودند مسئله غزه مسئله‌ اول دنیا است. اگر چه آمریکایی ها و صهیونیست ها تلاش کردند که مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی و از مسئله اول دنیا بودن خارج کنند اما نتوانستند.بهترین دلیل موفق نشدن آنها این حرکات و اتفاقاتی هست که الان دارد در دنیا اتفاق می‌افتد. به تعبیر مقام معظم رهبری دانشجویانی که در در دانشگاه های آمریکا و اروپا تحصن کرده اند، نه شعار هنجارشکنانه‌ای می‌دهند و نه جایی را آتش می زنند، نه شیشه ای را می شکنند، نه تخریبی می‌کنند و نه حرکاتی که اغتشاش گران و فتنه گران در کشور ما داشتند دارند و نه به بیت‌ابمال آسیب می‌زنند فقط تحصن کرده اند یک تحصن مصلحت آمیز آن هم در جهت حمایت از مردم غزه و مردم فلسطین. شما برخورد نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا را با دانشجویان ببینید که چگونه است چرا کسانی که در سال ۱۴۰۱ دم از حقوق بشر می‌زدند و می گفتند که ایران ناقد حقوق بشر است و در مقابل آزادگی بیان ایستاده است چرا الان مهر سکوت بر لب زده اند و کر و کور شده اند. این دانشجویان نه جایی را آتش می‌زنند و نه جایی را تخریب می‌کنند و نه به پلیس شان توهین و جسارت می‌کنند و نه به رهبرشان جسارت می‌کنند مگر شما ادعا نمی کنید که کشور شما مهد تمدن است و در آن آزادی بیان وجود دارد شمایی که در مقابل یک تحصن مصلحت آمیز که با سیاست های شما تضاد دارد می ایستید و اینگونه رفتار و برخورد می‌کنید اما یک عده انسان های ضد انقلاب و فتنه گر که در مقابل رهبری جامعه ایستادند، در مقابل ارزش های انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام شهدا ایستادند و بیت المال را آتش زدند و همه تخریب ها را انجام می‌دادند شما می گویید نظام جمهوری اسلامی در مقابل آنها سکوت کند و از آنها تشکر کند که بیت المال را آتش می زنند و نیروهای پلیس ، بسیج و سپاه را سنگ باران می‌کنند و آنها را شهید می‌کنند. مقام معظم رهبری فرمودند اینجاست که حقانیت موضع جمهوری اسلامی معلوم می شود و اینجاست که دنیا باید بفهمد چرا این ملت ۴۵ سال است دارد می گوید مرگ بر آمریکا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.