جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
حسن عبدلیان‌پور در آئین تحلیف کارآموزان وکالت، مرکز وکلا استان گیلان گفت:

وکلا و کارآموزان وکالت رویه قضائی را بیش از پیش دنبال کنند

آئین تحلیف کارآموزان وکالت استان گیلان با حضور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد که در این مراسم ۲۲۲ کارآموز وکالت سوگندنامه راستی و درستی در رویه شغلی خود را قرائت نموده و یاد کردند که در چارچوب قوانین، در مسیر عدالت و احقاق حق به‌دور از اغراض شخصی تلاش کنند.
1400113008442042124811044

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی طالشوند، آئین تحلیف کارآموزان وکالت استان گیلان با حضور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد. در این مراسم ۲۲۲ کارآموز وکالت سوگندنامه راستی و درستی در رویه شغلی خود را قرائت نموده و یاد کردند که در چارچوب قوانین، در مسیر عدالت و احقاق حق به‌دور از اغراض شخصی تلاش کنند.

تحلیف

حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با بیان سخنانی در این مراسم از کارآموزان وکالت خواست تا ضمن پیگیری رویه‌های قضایی با حضور در محاکم و مطالعه پرونده‌های قضایی، اشراف خود را به وکالت و دفاع از مردم بیشتر کنند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم تحلیف و تشکر ویژه از کارآموزان وکالت ورودی سال ۱۴۰۱ که در مراسم حضور داشتند گفت؛ شما امروز پا در مسیر خداوند گذاشته‌اید و باشجاعت و اظهارنظر درست در مسیر احقاق حق مردم وارد شوید.

عبدلیان‌پور تلاش کارآموزان و وکلا را در جهت جلب اعتماد مردم به وکلا به‌خصوص وکلای مرکز دانست و گفت: وکلا و کارآموزان وکالت رویه قضائی را بیش از پیش دنبال کنند و با مطالعه فراوان به سلاح علم مسلح شوند و هدف اصلی خود را تلاش برای ذات‌البین در دعاوی خانواده و صلح و سازش در پرونده‌ها قرار دهند.

رئیس مرکز وکلای دادگستری استفاده از علم وکیل‌سرپرست‌ها در افزایش علم، بیان و چگونگی برخورد با موکل را برای کارآموزان امری ضروری دانست و گفت: لوایح متقن، مستند و گویا با دستور زبان فارسی برای موکلین بنویسید و با اصحاب دعوی و قضات در محاکم با احترام برخورد کرده و ادب در گفتار و رفتار را که تاثیر فراوانی در روند شغلی شما دارد مسیر راه خود نمائید.

سخنران آئین تحلیف کارآموزان وکالت گیلان گفت: الگوی وکلا، قضاتی هستند که بعد از دوره قضاوت وارد شغل وکالت شده‌اند و شما کارآموزان و وکلای دادگستری به تاسی از این عزیزان اشراف کامل به مواد قانونی و مسائل انتظامی و شرافت شغلی را سرلوحه شغل خود قرار دهید.

عبدلیان‌پور در انتهای سخنان خود توزیع نظام عادلانه آموزشی را اولویت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه دانست و گفت در همه استانهای کشور از اساتید و مدرسین تهران استفاده می‌شود که یک وکیل در تراز انقلاب اسلامی تحت عنوان مرکز وکلا تربیت شود تا صداقت در کار و عدم تضییع حق موکلین و مردم را سرلوحه شغل خود قرار دهند که اعتلای مرکز وکلا را شاهد باشیم.

لازم به ذکر است در پایان مراسم نیز از خانواده‌های معزز و معظم شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/زهرا قربانی طولارود پائین

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.