جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

پیام سرهنگ “حامد شادبهر” فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر به مناسبت هفته کارگر  

IMG_20240502_103953_966

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است. امام خمینی (ره)

بی تردید توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مرهون همت والای کارگران است. کار محور پیشرفت و حیات مستمر جامعه است؛ از این رو کارگر یکی از نقاط اتکای ظرفیت درونی اقتصاد ایران است که می‌تواند ما را از احساس نیاز به بیگانه رهایی بخشد و افق ترسیم شده برای پیشرفت کشور را محقق کند.

فرهنگ كار و تلاش، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه از اهمیت آن می‌توان به بوسه پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) بر دستان توانمند و پینه بسته كارگر اشاره کرد که اين عمل به بهترین شکل، منزلتي شگرف به اين قشر زحمتکش بخشيده است.

هفته کار و کارگر یادآور کوشش و تلاش مردان و زنانی است که در کارخانه ها، واحدهای تولیدی، کارگاه ها، معادن و هر جای سرزمین مقدس ایران با کار خود به زندگی معنا و حرکت می بخشند و با کمترین بهره‌گیری، بیشترین خدمت و سودمندی را تقدیم جامعه می کنند.

اينجانب هفته کارگر را به همه كارگران متعهد و پرتلاش کشور به خصوص کارگران عزیز شاغل در شهرستان رضوانشهر تبريك عرض کرده و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بی دریغ کارگران عزیز در عرصه های کار و تولید، برای یکایک این عزیزان سلامتی و عزت روز افزون، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

سرهنگ حامد شادبهر

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.