جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

پیام یاسر کابینی به‌مناسبت هفته کار و کارگر

یاسر کابینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تالش، به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی صادر کرد.
IMG_20240430_124751_307

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ یاسر کابینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تالش، به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی صادر کرد. در متن پیام وی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هفته کارگر، فرصتی است ارزشمند برای ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های کارگران و پاسداشت و ‌گرامیداشت مقام ‌و منزلت کارگر و برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان تجسمی از اراده و همت است.

کارگران به عنوان نقش آفرینان اصلی در تولید و توسعه، یکی از مهم‌ترین اقشار کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی و رشد کشور مدیون روحیه کار و تلاش خستگی ناپذیر کارگران شریفی است که موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه هستند و شعار”ما می توانیم”را در عرصه عمل به خوبی نشان داده اند.

بدینوسیله با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام کارگر و بویژه شهدای کارگر شهرستان و با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش شهرستان تالش،  روزجهانی  کارگر را به جامعه کار وتلاش و تولید تبریک و تهنیت عرض کرده و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش تر آنان را در عرصه های استقلال و خودکفایی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.