جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
 معاون توانمندسازی کمیته امداد خمینی(ره) عنوان داشت:

اهدای ۷۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد تالش

در شش ماهه نخست سال جاری، ۷۷ سری جهیزیه به نوعروسان هر سری به ارزش ۵۵٠ میلیون ریال و نیز ۲۶۲ مورد لوازم ضروری زندگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، آبگرمکن، بخاری گازی، پنکه و اجاق گاز  به ارزش ۹۴۸ میلیون تومان به مددجویان شهرستان تالش اهدا شده است.

جواد قلی پور معاون توانمندسازی کمیته امداد خمینی(ره) تالش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری طالشوند گفت: امسال این نهاد در شش ماهه نخست ۷۷ سری جهیزیه به نوعروسان هر سری به ارزش ۵۵٠ میلیون ریال اهدا کرد.

 

وی افزود: این سرویس جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از قبیل پخچال، تلویزیون ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی است.

 

قلی پور خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجین نیازمند هر سری به ارزش ۵٠٠ میلیون ریال اهدا شد و امسال قرار است در سالروز تاسیس کمیته امداد خمینی(ره) ۵٠ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو اهدا شود.

 

معاون توانمندسازی کمیته امداد خمینی (ره) با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر توانمندسازی مددجویان وضعیت معیشت و زندگی روزمره آنان توجه ویژه دارد بیان کرد: تهیه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان یکی از فعالیت های این نهاد در حمایت از مددجویان می باشد.

 

وی گفت: امسال ۲۶۲ مورد لوازم ضروری زندگی شامل یخچال، مشین لباسشویی، آبگرمکن، بخاری گازی، پنکه و اجاق گاز  به ارزش ۹۴۸ میلیون تومان به مددجویان اهدا شد.

 

قلی پور  افزود: این لوازم با مشارکت خیران و نیکوکاران و از محل اعتبارات کمیته امداد در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و بر اساس بررسی های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع شد.

 

وی گفت: سال گذشته ۹۳ مورد لوازم ضروری به ارزش دو میلیارد و یکصد و هفتاد میلیون ریال به مددجویان  تالش اهدا شد.

 

او از تعمیر و تکمیل مسکن بیست خانواده مورد حمایت کمیته امداد با کمک خیرین تالش خبر داد و گفت: با توجه به اینکه خانواده های مددجویی که در بازسازی منازلشان به همت خیرین و مساعدت کمیته امداد مورد حمایت قرار گرفتند جز مددجویان وضع اضطرار هستند، منازل این مددجویان با استفاده  منبع مالی ۵٠٠میلیون تومانی کمک خیرین و مراکز فعال نیکوکاری بازسازی شد.

 

وی پرداخت هزینه دندان، بدهی انشعبات آب و برق و گاز منجر به قطعی، پرداخت هزینه دارویی بیماران صعب العلاج از طریق حوزه حمایت را از سایر اقدامات این نهاد برشمرد.

 

لازم به ذکر است حدود شش هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان تالش هستند.

انتهای پیام/سمیه خاکپور

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.