,

فلاح میری با بیان اینکه این منطقه تاریخی نه تنها در کشور بلکه در گیلان نیز شناخته شده نیست، تصریح کرد: حسب دستور ریاست کل دادگستری استان در جلساتی که به زودی در شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان برگزار می‌شود، تصمیماتی در خصوص راه اندازی سایت موزه شهر تاریخی گسکر اتخاذ خواهد شد.
فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز برای آن دسته از متقاضیان که اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند آغاز می شود.
آرشیو
اخبار دسته بندی: بین الملل
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورا اسلامی گفت: در جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی عنوان کرد که برای اولین بار قرار است پیشنهاد افزایش ۲برابری حق مسکن از سوی این وزارتخانه در شورای‌عالی کار مطرح شود.
وزارت اقتصاد امارات در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات این کشور و ایران در نشستی برای تقویت روابط اقتصادی و ارتقای همکاری در بخش‌های مختلفی از جمله گردشگری، حمل‌ونقل، کارآفرینی و انرژی‌های تجدیدپذیر توافق کرده‌اند.
حجت‌الاسلام‌والمسلین مجتبی نورزاد در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه تالش گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح فاخر نور از همه ارگانهای فرهنگی و نظامی خواست تا در کنار نیروی انتظامی مجدانه پیگیر اجرای آن باشند.
در راستای گرامیداشت هفته ملی سلامت دکتر سعید رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان به همراه فیروز نصیرزاده مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه و دکتر محسن شرقی رئیس بیمارستان شهید نورانی با حضور در دفتر امام جمعه تالش با وی دیدار کردند.
فیلم و صوت
رفلاکس اسید معده که به عنوان ترش کردن معده هم شناخته می‌شود با علائمی همچون احساس سوزش در قفسه سینه و دشواری در بلع همراه است. دلایل اصلی این مشکل با سبک زندگی ما مرتبط است.