جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

آماده‌باش حداکثری ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه سخنرانی سیدحسن نصرالله

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در امتداد مرز شمالی با لبنان در حالت «آماده‌باش» حداکثری قرار دارد.
14020730000391_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از فارس، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در امتداد مرز شمالی با لبنان در حالت «آماده‌باش» حداکثری قرار دارد.

به گزارش سایت روزنامه انگلیسی «گاردین»، ارتش رژیم موقت صهیونیستی ضمن اشاره به سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان که قرار است عصر امروز انجام شود، افزود به هر رویدادی در مرز پاسخ خواهد داد.

قرار است دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز جمعه (سوم نوامبر، ۱۲ آبان) ساعت سه به وقت بیروت سخنرانی کند. کانال‌های خبری نزدیک به حزب‌الله پیش‌تر تیزری در این خصوص منتشر کردند که توجه بسیاری را در این شرایط حساس به خود جلب کرد.

شبکه ماهواره‌ای «المیادین» در این خصوص گزارش داد آمریکا سخنرانی سید حسن نصرالله را از نزدیک دنبال می‌کند و رژیم صهیونیستی نیز نگران این سخنرانی است.

از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی علیه اشغالگران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی نکرده و تنها چهارشنبه (سوم آبان) در نوزدهمین روز نبرد با اشغالگران میزبان «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود.

«حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان پیش‌تر درباره مواضع دبیرکل حزب‌الله در خصوص عملیات طوفان الاقصی و درگیری‌های مرزی در جنوب لبنان و اینکه او چرا تا این لحظه اقدام به سخنرانی نکرده، اظهار داشت سید نصرالله هر لحظه تحولات جنوب لبنان و غزه را دنبال می‌کند و همراه با فرماندهان میدانی مقاومت بر مدیریت نبرد نظارت دارد. سید حسن نصرالله کسی است که این نبرد را مدیریت می‌کند و برای هر احتمال و سناریویی آماده است.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.