جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
داریوش یک‌نور مردم تالش را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

انتخاب اصلح، ضامن پیشرفت جامعه

اقشار مختلف مردم با حضور پرشکوه و باصلابت در انتخابات شرکت نمایند.
15447_132

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان تالش با تبریک یوم‌الله ۱۱ اسفند، تمام آحاد مردم فهیم، برادران و خواهران اهل سنت و تشیع را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

داریوش یک‌نور هره‌دشت با بیان اینکه شور و نشاط عمومی در بین مردم ولایی تالش نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر می‌باشد، گفت: انتظار می‌رود که اقشار مختلف مردم با حضور پرشکوه و باصلابت در انتخابات شرکت نمایند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تالش عنوان نمود: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم قدرت و همبستگی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهیم و از طرفی با انتخاب افراد اصلح موجبات پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… برای کشور، استان و شهرستان را فراهم آوریم.

یک‌نور خاطرنشان کرد: هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان تالش با بهره‌گیری از توان و ظرفیت نیروهای ناظرامین که مدافع حریم مردم‌سالاری دینی می‌باشند، برای حفظ و صیانت از آرای مردم تالش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهندکرد.

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری از مردم شریف و نجیب شهرستان تالش دعوت نمود در ساعات ابتدائی در شعب اخذ رای حاضر شده و از موکول کردن آن به ساعات پایانی پرهیز نمایند قطعا ثمره این حضور پرشور در پای صندوق‌های رای باعث پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

انتهای پیام/حبیب‌اله آسفی خوجین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.