جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
در واکنش به سرکوب اعتراضات گسترده در ده‌ها دانشگاه آمریکا و کشورهای غربی

بیانیه امام جمعه و بخشدار حویق

امام جمعه و بخشدار حویق در واکنش به سرکوب اعتراضات گسترده در ده‌ها دانشگاه آمریکا و کشورهای غربی بیانیه‌ای صادر کردند.
IMG_20240427_201410_451

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ امام جمعه و بخشدار حویق در واکنش به سرکوب اعتراضات گسترده در ده‌ها دانشگاه آمریکا و کشورهای غربی بیانیه‌ای صادر کردند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امروز اعتراضات ماه‌های اخیر مردم جویای نور و بری از ظلمت در کشورهای حامی رژیم خونخوار صهیونیستی، دیگر محدود به تظاهرات مردم در خیابان‌ها نیست بلکه با شکلی منسجم‌تر، خود را در قالب شکل‌گیری و گسترده شدن اعتراضات و تجمعات دانشجویی در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی نشان می‌دهد؛ اعتراضاتی که بی‌شک با ورود اساتید و دانشجویان، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.

 

در اندیشه ما «خون شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود» آن زمان که می‌گفتیم عاشقان مکتب حاج قاسم سلیمانی، عاشق شهادتند.

 

امروز آرمان‌های انقلاب خمینی کبیر فراتر از مرزهای جغرافیایی و ملت‌ها رفته است و به برکت خون شهدا و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه ای روز به روز برطرفداران آن افزوده می شود.

 

دانشجویان عدالت‌خواه و استادان پیشگام آزادی در آمریکا و اروپا؛ پیام ما را دریافت کنید، از پای ننشینید، رهایی هزینه دارد. مردم ایران اسلامی به برکت خون شهیدانشان، آزادانه آرمان آزادی فلسطین را فریاد می‌زنند؛ باشد که با ایستادگی و رادمردی، همپای همه آزادی‌خواهان جهان، سرافرازانه در جشن آزادی، شکرگزار باری تعالی باشیم، به یکدیگر سلام دهیم و به ارواح شهدای مقاومت درود فرستیم.

 

محمدرضا صالحیان امام جمعه بخش حویق

 

اسماعیل ولی زاده بخشدارحویق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.