جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بیانیه سپاه ناحیه تالش برای دعوت به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تالش، در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم را به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه دعوت کرد.
IMG_20240229_124415_411

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تالش، در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم را به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه دعوت کرد.

 

در متن این بیانیه آمده است:

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تالش، در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

انتخابات که در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دو اصل تفکیک‌ناپذیر مردم‌سالاری و حاکمیت ارزش‌های تمدن‌ساز اسلام شکل گرفته است؛ تلاش در جهت استقرار مردم‌سالاری دینی و میراث تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

بی‌شک حضور حداکثری مردم موقعیت‌شناس کشور و به‌ویژه بسیجیان، پاسداران ،رزمندگان،جانبازان ، ایثارگران ، خانواده های معظم شهدا و عموم اقشار مختلف جامعه در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به جهان و جهانیان ثابت خواهد کرد نظام جمهوری اسلامی ‌که نظامی برآمده از انقلابی مردمی است، از همان آغاز بر اساس خواست و اراده مردم تأسیس شده و مبتنی و متکی بر قدرت مردمی بوده و با حمایت و پشتیبانی مردم تداوم یافته است.

اینجانبان ضمن لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با گرامیداشت نام و یاد شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی ایران، ضمن حضور در انتخابات یازدهم اسفند ماه، از آحاد ملت ایران و به‌ویژه مردم شریف و نجیب تالش نیز دعوت به عمل می‌آورند همانند دوره‌های پیشین انتخابات، با حضور پرشور در حوزه‌های رأی‌گیری و شرکت در تعیین آینده و سرنوشت خود، حماسه‌ای پرشکوه در شهرستان تالش آفریده و توطئه‌های دشمنان را خنثی نمایند.

سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تالش

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن سعیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تالش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.