جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بیانیه مجمع بسیجیان شهرستان تالش به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، مجمع بسیجیان شهرستان تالش به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ و روز ملی استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.
بیانیه مجمع بسیج

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، مجمع بسیجیان شهرستان تالش به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ و روز ملی استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.

 

در متن این بیانیه آمده است:

 

️بسم الله الرّحمن الرّحیم

«إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنواً إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوّانٍ کَفورٍ» (حج/ ۳۸)

خداوند از كسانى كه ايمان آورده‌اند دفاع می‌كند؛ خداوند هيچ خيانتكار ناسپاسى را دوست‌ ندارد.

 

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ آغازی بود بر اخراج تحقیرآمیز آمریکای جنایتکار از ایران اسلامی، چرا که آمریکا هم محور شرارت و هم عامل کشتار و فتنه در جوامع بشری است. نیز یوم‌الله ۱۳ آبان امسال مقارن شد با ایام‌ عملیات غرورآفرین مقاومت اسلامی فلسطین که هیمنه ی پوشالی رژیم جعلی اسرائیل را در هم کوبید.

 

و اما در هفته‌های اخیر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و حامیان جنایتکارش، در نوار مرزی غزه صحنه‌ هولناکی از جنایت علیه بشریت را رقم زده و جهان را در بهت و حیرت فرو برده است! حملات مکرر صهیونیست‌ها به منازل مسکونی مردم بی‌دفاع غزّه و کشتار غیر نظامیان، خصوصا حمله ناجوانمرادنه به بیمارستان المعمدانی، دل آزادگان جهان را به درد آورده و لکه ننگ دیگری را بر چهره زشت و کریه این رژیم نژادپرست افزوده است.

 

رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی و رسانه ای ایالات متحده، با این اقدامات وحشیانه در غزه که مصداق بارز جنایت جنگی و نسل‌کشی است، اوج رذالت خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر بی‌اعتنایی خود را به همه ی قواعد و اصول انسانی نشان داد.

 

مجمع بسیجیان شهرستان تالش ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا و فرو ریختن هیمنه ی پوشالی شیطان بزرگ در انقلاب دوم، نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار بی رحمانه ی مردم بی دفاع فلسطینی به ویژه کودکان اعلام انزجار نموده، حمایت خود را از استقامت و حماسه مردم مسلمان و قهرمان غزه اعلام داشته و بر ضرورت اقدام عاجل مجامع بین المللی برای پایان بخشیدن به جنایات وحشیانه ی رژیم صهیونیستی و توقف اقدامات ضدبشری این رژیم و همچنین حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین تأکید می نماید.

 

“مجمع بسیجیان شهرستان تالش”

 

انتهای پیام/ منیره اسکندری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.