جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
در پی بازدید فرماندار تالش از آبندان سراگاه بخش مرکزی 

تاکید بر توسعه گردشگری در تالش

فرماندار تالش از آبندان سراگاه بخش مرکزی بازدید کرد.
IMG_20240415_130404_868

فرماندار تالش در بازدید از آبندان روستای سراگاه بر توسعه گردشگری با وجود ظرفیت های موجود تاکید کرد و از اجرای پروژه دیوار حفاظتی جاده نعلبند به سراگاه خبر داد و گفت: آسفالت باقی مانده جاده سراگاه تا آبندان اجرای خواهد شد

 

به گزارش طالشوند، مهندس «ایرج موذن» در بازدید از آبندان روستای سراگاه بخش مرکزی گفت: شهرستان تالش ظرفیت های بسیارخوبی در زمینه توسعه گردشگری دارد که می تواند با فراهم آوردن زمینه های مناسب ، گردشگران را  از تمام نقاط کشور جذب کند.

 

مهندس ایرج موذن افزود: تالش  علاوه بر دارا بودن نوار ساحلی و مناطق کوهستانی، آب بندان های در سطح شهرستان وجود دارد که علاوه بر استفاده برای شالیزار می تواند به مجموعه گردشگری تبدیل بشود که این امر در آبندان سراگاه به خوبی در حال تبدیل شدن به یک ظرفیت گردشگری می باشد.

 

فرماندار تالش در این بازدید از آغاز اجرای پروژه دیوار حفاظتی جاده نعلبند به سراگاه خبر داد و گفت: اعتبارات لازم برای اجرای آسفالت باقی مانده جاده سراگاه تا آبندان تامین اعتبار شده و به زودی بعد از زیر سازی آسفالت خواهد شد.

 

شایان ذکر است: در بازدید فرماندار تالش از آبندان روستای سراگاه معاون برنامه ریزی فرمانداری، عضو شورای شهر و  مدیران امور آب و گاز همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.