جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
به مناسبت روز ملی شوراها صادر شد؛

پیام تبریک امام جمعه و بخشدار حویق

امام جمعه و بخشدار حویق به مناسبت نهم اردیبهشت، روز ملی شوراهای اسلامی پیام تبریکی صادر کردند.
IMG_20240427_201410_451

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، امام جمعه و بخشدار حویق به مناسبت نهم اردیبهشت، روز ملی شوراهای اسلامی پیام تبریکی صادر کردند.

 

متن پیام تبریک امام جمعه و بخشدار حویق به مناسبت نهم اردیبهشت، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“وامرهم شورا بینهم”

نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی‌تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

 

تاسیس نهاد شوراهای اسلامی به عنوان بستری برای مشارکت و خرد جمعی و مجموعه‌هایی توانمند و تاثیرگذار، باعث شد تا مردم نقش و نظارت مستقیمی بر تعیین سرنوشت خود داشته باشند.

 

مصادیق تعالی مردم‌سالاری و نماد حضور اجتماعی مردم در قدرت و پیشبرد برنامه‌ های جمعی در جامعه ایران اسلامی، نهاد شوراهای شهر و روستاست که در آن به واگذاری امور به مردم، عینیت بخشیده و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خویش را دو چندان کرده است.

 

اینجانبان ضمن تبریک فرا رسیدن روز شوراها، از زحمات و خدمات تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش حویق صمیمانه قدردانی کرده و توفیق روزافزون آنها را در راستای انجام این رسالت خطیر و خدمت صادقانه به مردم فرهنگ مدار و متدین این بخش، از خداوند متعال خواستاریم.

 

امید دارم در سایه همراهی مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیریت خوب شوراهای اسلامی شهر و روستا و اقدامات اثرگذار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، بتوانیم در جهت تحقق شعار سال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب(مد ظله العالی) به عنوان سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شد، گام‌های اجرایی برداریم.

 

محمدرضا صالحیان امام جمعه بخش حویق

اسماعیل ولی‌زاده بخشدار حویق

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.