جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
با حضور رئیس هیات فوتبال گیلان؛

جلسه نواب رئیس بانوان شهرستان‌ها برگزار شد

نخستین جلسه نواب رئیس بانوان شهرستان‌ها با حضور قربانعلی الماسخاله و مریم آزمون رئیس و نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان گیلان در سال جدید برگزار شد.
IMG_20240427_190839_880

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ جلسه نواب رییس بانوان شهرستان‌های رشت، انزلی، خمام، صومعه‌سرا، تالش، آستارا، املش، سیاهکل و لاهیجان با حضور الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان برگزار شد.

 

این جلسه در راستای ارائه عملکرد سال گذشته، برنامه های آموزشی و مسابقات فصل جدید برگزار گردید.

 

الماسخاله در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌ها برای ارتقا سطح فوتبال بانوان در سطح استان، حمایت همه جانبه خود را از بانوان اعلام کرد و همچنین با کارت هدیه‌ای از حاضرین در جلسه تجلیل کرد.

 

در این جلسه خانم‌ها زارع دبیر امور بانوان، صداقت مسئول کمیته مسابقات و عبرتی مسئول کمیته فوتبال ساحلی حضور داشتند. لازم به ذکر است، سرکار خانم فرزانه دشتیاری به نمایندگی از هیات فوتبال تالش در این نشست حاضر بود.

 

همچنین لازم به یادآوریست مجمع عمومی انتخابات ریاست و اعضاء هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان به تازگی در منطقه آزاد بندرانزلی با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در سالن اجتماعات منطقه آزاد بندرانزلی برگزار شد که در پایان انتخابات قربانعلی الماسخاله با کسب ۳۷ رای از ۳۷ آرای ماخوذه برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات فوتبال گیلان انتخاب شد.

پایان پیام/منیره اسکندری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.