جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
بخشدار مرکزی تالش در جلسه شورای عشایر بخش مرکزی:

حمایت، رونق تولید، تقویت و رفع مشکلات حوزه عشایر از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم می‌باشد

بخشدار مرکزی تالش گفت: حمایت، رونق تولید، تقویت و رفع مشکلات حوزه عشایر از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم می ‌باشد.
photo_2024-04-17_23-27-04-2-1024x575

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ جلسه شورای عشایری روستاهای ییلاقات طولارود و بررسی مسائل کوچ و مشکلات عشایر به ریاست مهندس کاظم رزمی بخشدار مرکزی و با حضور طالبی رئیس امور عشایری استان، روسای ادارات و نهادها ،دهیاران،شوراهای اسلامی،نمایندگان دامدار و معتمدین در محل بخشداری مرکزی برگزار شد.

بخشدار مرکزی در این جلسه به جایگاه ویژه عشایر اشاره کرد و گفت : حمایت، تقویت، بررسی و رفع مشکلات عشایر و همچنین کمک به رونق تولید و گسترش فعالیت های عشایر، از جمله برنامه های مهم دولت می باشد.

رزمی در ادامه افزود : ضروریست با برنامه ریزی مناسب حمایت های لازم از این قشر زحمتکش و سختکوش برای تولید فراورده های گوشتی، لبنی و پشم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید بسیار اهمیت دارد و با توجه به اینکه جامعه عشایری مستقیم با تولید رابطه و نقش بسزایی در امنیت غذایی در زمینه تولید گوشت قرمز دارند افزود: باید موانع مرتفع شود و عشایر بتوانند به راحتی به امر تولید بپردازند و با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی در جهت خدمات رسانی بهتر به این جامعه مولد و جلوگیری از حاشیه نشینی آنان تاکید کرد.

مهندس رزمی خاطرنشان کرد که با وحدت و همدلی بین همه دستگاه ها و استفاده از ظرفیت مردمی شاهد اقدامات خوبی در بحث راه ها،آبرسانی،آرد،نهاده های دامی ،بهداشت و درمان ،پنل خورشیدی و…خواهیم بود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.