جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
عسکر جهاندار ناورودی در یادداشتی انتخاباتی نوشت:

در کارزار انتخابات/بهره برداری سیاسی از لقب امیرکبیر ممنوع!

IMG_20240110_205817_742

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، عسکر جهاندار ناورودی همزمان با سالروز شهادت امیرکبیر و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در یادداشتی سیاسی نوشت؛

با نزدیک شدن به روزهای حساس انتخابات آرام آرام تنور فعالیت‌های سیاسی و حزبی در حوزه های انتخابیه برخلاف بازار اقتصادی داغ و داغتر می شود و فضای سیاسی تالش،رضوانشهر و ماسال نیز با رنگین کمانی از قومیت ها از این امر مُستثنی نیست!و معادلات و فرمول های خاص خودش را دارد! به طوری که از مدت ها پیش برخی نامزدها برای عقب نماندن از غافله رقابت سیاسی از رقبا به هر روشی برای جلب آرای مردم متوسل می شوند!

یکی از ترفندهای مرسوم شاید غیر اخلاقی از ادوار گذشته در زمان کارزار انتخابات اعطای لقب ” امیر کبیر ” توسط برخی هواداران احساسی به کاندیدای مورد نظر خود می باشد.متاسفانه بعضی طرفداران که به تاریخ کهن و اقدامات ماندگار شخصیت های نامدار سرزمین دلیران ایران شناخت و آگاهی کافی ندارند در فضاهای حقیقی، مجازی و به خصوص گردهمایی ها برای جذب حداکثری افراد مختلف لقب این شخصیت وارسته را اِستثمار می کنند!

این حربه های ناجوانمردانه کاملا برای مردم بویژه نسل روشنفکر جوان جامعه قابل تحلیل است و چهره ظاهری نامزدها و حامیان آنها را برای مردم بیشتر آشکار می کند.اقدامات ارزشمند و ماندگار میرزا تقی خان فراهانی ملقب به #امیر_کبیر در تاریخ درخشان صِدارتش بر کسی پوشیده نیست. هیچکس حق ندارد از لقب این مرد بزرگ برای فریب افکار عمومی بهره برداری سیاسی نماید.

امروز مصادف با سالروز شهادت امیر کبیر است، روحش شاد ویادش گرامی، و اما ختم کلام ؛مردم درک می کنند و نیک می دانند حِس زیبای تکلیف خدمت بر دوشتان بسیار سنگینی می کند.اما عملکرد گذشته یا برنامه هایتان را در حوزه فقط قانون گذاری ارائه کنید! و از اَرج و قُرب قائم مقام فراهانی برای نیل به اهداف خود به هر قیمت هزینه نفرمائید! چون ؛ یک ایران و یک امیر کبیر داریم و بس!

۲۰ دی ۱۴۰۲

انتهای یادداشت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.