جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
یک مطالبه گری ساده:

راوی مهم نیست/روایت تلخ است!

مقام عالی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ با همه وعده‌های شیرین که دادید و نطق‌های آتشینی که سر دادند! مردم با هزاران اُمید چشم‌انتظار تحقق قول‌های داده شده "آینده نزدیک" هستند! اما مشکلات اساسی زیر تنها گوشه‌ای از مطالبات به حق مردم است که همچنان به قوت خود باقی است. روایت خدمات‌دهی گاهاً دست‌وپاشکسته بعلت نبود امکانات کافی پزشکی گواه تلخ این ادعاست که اسباب رنجش مراجعین را در پی دارد!
IMG_20231229_201440_579

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ فعال فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شهرستان تالش در یادداشتی نوشت:

ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با توجه به مصاحبه‌ای که داشتید؛ دغدغه مدیریتی‌تان در تالش حل شد. اما داستان وعده های شیرین: قطب‌بندی، تقسیم عادلانه تجهیزات پزشکی و دارو، اختصاص اعتبارات مالی، پزشک متخصص وغیره به سایر مناطق به‌ویژه تالش در غرب گیلان با اشرافیتی که به منطقه دارید در آستانه اولین سالگرد انتصاب‌تان “۲۱ دی” در مقام عمل به کجا رسید؟! اما همچنان شنیده می شود در آینده نزدیک خبرهای در راه است!

مقام عالی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ با همه وعده های شیرین که دادید و نطق‌های آتشینی که سر دادند! مردم با هزاران اُمید چشم انتظار تحقق قول های داده شده “آینده نزدیک” هستند! اما مشکلات اساسی زیر تنها گوشه از مطالبات به حق مردم است که همچنان به قوت خود باقی است. روایت خدمات دهی گاهاً دست‌وپاشکسته بعلت نبود امکانات کافی پزشکی گواه تلخ این مدعاست که اسباب رنجش مراجعین را در پی دارد!

بیمارستان تازه‌تاسیس فاقد آمبولانس صفر کیلومتر است!

داستان دستگاه MRI  یکسالی است که فقط نقل و نبات مصاحبه مدیران است!

کمبود و نبود برخی داروها در داروخانه بیمارستان سریالی غمگین و دنباله‌دار است؟

دکتر متخصص رادیولوژیست و سونوگرافیست همچنان پروازی است؟!

دستگاه کاربردی و حیاتی لاپاراسکوپی چه زمان به مدار عملیات خدمت رسانی وارد می شود؟!

راه اندازی بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان مطالبه ضروری است !

تسریع در تکمیل ساختمان و بهره برداری بخش فوق‌تخصصی قلب ضروری است؟!

بخش شیمی‌درمانی با همه کمک‌های خیرین و سروصداها بلاخره کی پذیرش بیمار خواهد داشت؟!

پرداختی‌های کارانه، مطالبات کادر درمان ،پشتیبانی و حقوق پرسنل زحمت‌کش شرکتی که می‌تواند نقش اساسی در بالابردن روحیه خدمتی پزشکان و کارکنان به مردم ایفاء نماید در چه وضعیتی قرار دارد؟!

مدیران متعهد و باتجربه قبلی و جوان و سخت‌کوش فعلی؛ نشان دادند توانمند و پیگیر حل مشکلات بوده و هستند و آنچه در توان دارند به مردم خدمت می‌کنند. اما راه حل اساسی رهایی از بند کمبودهای موجود در تنها بیمارستان شهرستان با جمعیتی بالای ۲۰۰ هزار نفر فقط حمایت عملی در زمینه اختصاص اعتبارات مالی مناسب، تکمیل و راه‌اندازی فوری تجهیزات پزشکی فوق‌الذکر برای خدمات‌رسانی بهتر به بیماران به منظور فراهم نمودن رفاه و آسایش و اُمیدآفرینی در جامعه است!

ختم‌کلام: شاعر حماسی هم سخنی شیرین دارد:

بزرگی سراسر به گفتار نیست

دو صد گفته چون نیم کردار نیست

 

راوی: عسکر جهاندار ناورودی/ ۷ دی ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.