جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
رئیس اداره محیط زیست ماسال خبرداد:

ضبط ۲۳ قبضه سلاح از شکارچیان غیر مجاز در ماسال

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ماسال گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۳ قبصه سلاح از متخلفین توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش طالشوند، حمید سلطان خواه امروز با اشاره به ممنوعیت شکار حیات وحش و مبارزه با شکار غیرمجاز، اظهار کرد: در همین راستا حفظ و حراست از زیستگاه‌های شهرستان بعنوان ثروت ملی در اولویت کاری محیط‌زیست است.

 

وی افزود: برای حفاظت بهتر گشت و کنترل زیستگاه‌ها توسط ماموران یگان حفاظت شهرستان دو برابر شده است.

 

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ماسال گفت: نیروهای یگان حفاظت شهرستان در حین گشت زنی و در دو عملیات اجرایی در زیستگاه‌های شهرستان و با همکاری پلیس امنیت و انتظامی ماسال، موفق به کشف و ضبط سه قبضه سلاح شکاری شامل دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح شکاری مجاز و دارای جواز حمل از متخلفین شدند.

 

سلطان خواه تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست سالجاری ۲۳ قبصه سلاح از متخلفین توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست ماسال کشف و ضبط شد که متخلفین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی تاکید کرد: تلفن ۴۳۶۵۱۳۸۰ پاسگاه شبانه روزی سرمحیط بانی محیط زیست شاندرمن و سامانه‌ی گویای ۱۵۴۰ برای دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای شکار و صید و مقابله با تخلفات زیست محیطی به صورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبین این حوزه است.

 

پایان پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.