جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
فرمانده سپاه قدس گیلان:

موفقیت در هر بخش با مهندسی رسانه‌ای رقم می‌خورد | رسانه محور اصلی اتفاقات در جهان است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان رسانه محور اصلی اتفاقات در جهان است، گفت: جشنواره ملی «مدرسه عشق» توسط دهه هشتادی های گیلان اداره می‌شود.
4460694

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، سردار حمید دامغانی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری جشنواره مردمی مدرسه عشق اظهار کرد: نگاه عمیق و ریشه‌ای به اصحاب رسانه دارم و خبرنگاران و اصحاب رسانه را بهترین مشاوران می دانم.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اضافه کرد: دشمن دنبال فروپاشی اقتصادی و معیشتی جامعه هستند.

 

سردار دامغانی با بیان اینکه گشایش اقتصادی با تحقق جهش تولید اتفاق می‌افتد، گفت: مردمی سازی تولید و فعالیت‌های اقتصادی با مشارکت آحاد مردم در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد.

 

 

موفقیت در هر بخش با مهندسی رسانه‌ای رقم می‌خورد

 

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری در حوزه رسانه این بخش را در توسعه و پیشرفت کشور برشمرد و افزود: موفقیت در هر بخش با مهندسی رسانه‌ای رقم می‌خورد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه محور اصلی اتفاقات در جهان است، گفت: حکمرانی رسانه‌ای در جامعه جهانی در موضوعات مختلف به عینیت رسیده است.

 

سردار دامغانی با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره مردمی مدرسه عشق اضافه کرد: برپایی جشنواره‌ها به تولید محتوای مناسب از لحاظ کیفی و کمی کمک می‌کند.

 

به گفته وی کشف استعدادها، افزایش تولیدات رسانه‌ای و هنری، غنابخشی تولیدات محتوایی و هدفمند کردن تولیدات محتوایی از مهم‌ترین اهداف و دستاوردهای جشنواره مدرسه عشق است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جشنواره مدرسه عشق خلأهای رسانه‌ای و فرهنگی را پُر می‌کند، گفت: جشنواره مردمی مدرسه عشق در حالی دوره هفتمش را پشت سر می‌گذرد که در شش دوره گذشته در تهران برگزار می‌شد اما این دوره برای نخستین بار محوریت آن به گیلان سپرده شده است.

 

سردار دامغانی با اشاره به اهمیت و جایگاه جشنواره مردمی مدرسه عشق اضافه کرد: ارسال ۷۵ هزار اثر به جشنواره مدرسه عشق نشان دهنده مردمی بودن این جشنواره و جهش تولیدات هنری و فرهنگی است.

 

وی با تاکید بر مردمی سازی اقدامات در بخش‌های مختلف افزود: مردمی سازی کارهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و اقتصادی نتیجه می‌دهد و این مهم را می‌توان در ۸ سال دفاع مقدس جست و جو کرد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم اعتماد به جوانان در انجام کارها بیان کرد: جشنواره ملی مدرسه عشق توسط دهه هشتادی های گیلان اداره شد.

 

سردار دامغانی با بیان اینکه امامین انقلاب به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان اعتقاد داشتند، گفت: اعتماد و اعتقاد به جوانان در عرصه‌های مختلف نتیجه بخش است.

 

 

مدرسه عشق پرورش دهنده مدافعان وطن است

 

سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در این نشست اظهار کرد: مدرسه عشق پرورش دهنده مدافعان وطن، حرم و امنیت و جهادگر است.

 

وی با اشاره به برپایی هفتمین دوره جشنواره ملی و مردمی مدرسه عشق در گیلان افزود: جشنواره مدرسه عشق در شش بخش و پنج قالب و ۱۱ محور برگزار شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به چگونگی اجرای جشنواره مدرسه عشق اضافه کرد: آثار افراد در بخش نخست در مرحله استانی داوری و وارد رقابت کشوری شد.

 

منشوری از ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۲۹۰۰ اثر به مرحله رقابت کشوری راه یافت و پس از داوری ۳۵۰ اثر به مرحله نهایی رسیده است.

 

به گفته وی اختتامیه جشنواره مردمی مدرسه عشق با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در گیلان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.