جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
صفری در نطق میان دستور: مافیای واردات برنج چه کسانی هستند؟

وجود مافیای هفت سر واسطه‌ها نشان از بی‌برنامگی آقایان مسئول دارد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس، با بیان اینکه مافیای هفت سر واسطه‌ها، ارزان‌فروشی کشاورز و گران خریدن مصرف‌کننده نشان از بی‌برنامگی آقایان مسئول دارد تاکید کرد که مافیای ثروت و قدرت قدرتمندتر از مسئولان اجرایی هستند.
202204106270556532-صفری

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از ایلنا، محمد صفری در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: امروز مهمترین و چالشی‌ترین مساله سیاسی و انسانی سراسر جهان مساله غزه است، غزه‌ای که صبرش و طاقتش، غزه‌ای که اجساد کودکانش و گرسنگی مردان و زنان با غیرتش، غزه‌ای که مظلومیتش و خداباوری و توکلش دنیا را آب کرد، دنیای مغرور، متکبر و متوحش بشریت را شرمگین کرد. چه آن‌ها که سکوت کردند و چه آن‌ها که همسایه بودند و چه آن‌ها که راه را بستند، ظلم کردند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خدا راشاکریم بخاطر نعمت ولایت، خدا را شاکریم که زیر علم حق و عدالت‌خواهی انقلاب اسلامی هستیم. وعده صادق صرفا وعده نبود انصافا صادق بود که فواید زیادی داشت من جمله امید مستضعفین عالم و ناامیدی مستکبران عالم.

وی تصریح کرد: تشکر می‌کنم از ولی امر و همه نیروهای مسلح که توانستند عظمت، هیبت و شکوه نظامی ایران را به رخ دشمنان بکشند، دست مریزاد و خدا قوت.

صفری خاطرنشان کرد: موفقیت در مسائل نظامی می‌تواند این نوید را به سایر دستگاه‌های اجرایی بدهد که تلاش بیشتری کنند جهت تقویت مسائل اقتصادی و فرهنگی کشور و از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را جهت شکوفایی اقتصادی نمایند.

وی افزود: مساله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بود. تشکر و قدردانی می‌کنم از مردم عزیز به جهت حضورشان و از مسئولان مربوطه به جهت برگزاری انتخابات اما انتقادات اساسی وجود دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد ولی با توجه به شرایط موجود کشور فقط می‌توانم بگویم متاسفم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه برای منتخب مردم رودسر و املش در مجلس دوازدهم آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: رودسر و املش دو شهرستانی که به جهت‌ عدم توجه درست در سال‌های گذشته با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. هرچند در طی چهار سال گذشته پروژه‌های عمرانی زیادی انجام شد اما تا رسیدن به وضع مطلوب زحمات زیادی می‌طلبد و مهمتراز مسائل عمرانی، مسائل کشاورزی و گردشگری منطقه ما است مسائلی که با معیشت و اقتصاد ارتباط مستقیم دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: عدم توجه مسئولان مربوطه زندگی را بر مردم بسیار سخت کرده است. من از دولتمردان و مسئولان مربوطه انتظار دارم مسائل کشاورزی گیلان را مثل چای، برنج، مرکبات و کیوی را فراموش نکنند هرچند هیچ وقت هم به یادش نبودند چون اگر متوجه بودند اینهمه مصیبت و درد بر مردم عارض نمی‌شد.

وی افزود: چرخه کشاورزی از تولید تا توزیع و مصرف راه خودش را می‌رود و آقایان خیلی خود را مکلف به حمایت از کشاورز نمی‌دانند حتی همان تکالیف قانونی را چه برسد به اینکه بخواهند جهادی عمل کنند.

صفری ملک میان بیان کرد: عدم تامین به وقع کود و سموم کشاورزی و گرانی قیمت آن‌ها، مافیای هفت سر واسطه‌ها، ارزان‌فروشی کشاورز و گران خریدن مصرف‌کننده نشان از بی‌برنامگی آقایان مسئول دارد.

وی افزود: تشکیل ده‌ها جلسه برای برنج و چای نتوانست مشکل را حل کند چرا؟ چون قدرتمندتر از مسئولان اجرایی، مافیای ثروت و قدرت هستند، مافیای واردات برنج چه کسانی هستند؟ مافیای چای و چای دبش چه کسانی هستند؟ مافیای چای صلواتی چه کسانی هستند؟ و مهمتر از همه پاسخگوی به این سوالات چه کسانی هستند؟ ما تنها امیدمان به نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و قضایی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، گفت: طبق فرمایشات رهبری معظم مهمترین مساله کشور مساله اقتصادی و معیشت است اما در کنار آن می‌خواهم چند جمله‌ای را عرض کنم.

وی افزود: با توجه به اهمیت مساله حجاب و دغدغه مردم متدین باید تشکر کنم از نیروی انتظامی و زحمات آن عزیزان اما باید دقت کنیم که تدبیر را کنار نگذاریم و آقایان مسئول باید به این سوال پاسخ دهند که نهادهای مرتبط کجا هستند چرا پاسخگو نیستند چرا نهادهای مرتبط فرهنگی برنامه ندارند و بی‌تفاوت هستند نباید از این نکته غافل شد که متولیان فرهنگی در مقابل این ناهنجاری چه کارنامه‌ای داشتند که ندارند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر می‌گوییم در جنگ اقتصادی هستیم به مراتب در یک جنگ فرهنگی و معرفتی سخت‌تر هم هستیم. مساله حجاب یک مساله فرهنگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.