جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
در پی عملیات پهبادی وموشکی برعلیه مواضع رژیم اشغالگر قدس   

پیام قدردانی و حمایت امام جمعه و بخشدار حویق

IMG_20240415_150811_971

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، امام جمعه و بخشدار حویق از عملیات پهبادی وموشکی برعلیه مواضع رژیم اشغالگر قدس پیام حمایت و قدردانی ارسال کردند.

 

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ﴿سوره مبارکه الصف آیه ۴﴾

 

خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند!

 

پاسخ قاطع به جنایات بی شرمانه رژیم کودک کش صهیونیستی در نقض آشکارحقوق بشر در نسل کشی مردم مظلوم غزه و زیر پا گذاشتن حقوق بین المللی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت بهترین رزمندگانمان گردید، مطالبه ای ملی و به حق از جانب یکایک ملت مقاوم ایران اسلامی برای مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی بود که این مطالبه را با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به عینه نشان دادند، به فضل الهی برابر وعده صادقی که داده شده بود این انتقام، به موقع و سخت توسط رزمندگان شجاع ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق گردید.

 

اقدامی به موقع که برای فلسطین قهرمان و مردم مظلوم و مقتدر غزه، امیدآفرین و پشتوانه عزم، اراده و انگیزه مقدس و مصمم مقاومت برای ابطال‌ رویای دشمن صهیونیستی از تشدید جنایت گری های فجیع و وحشیانه و ادامه نسل کشی، محاصره ضد بشری، گرسنگی و قحطی‌سازی برای پایان تاب آوری و تسلیم باریکه غزه قرار داد.

 

اینجانبان نیز همراه با ملت قهرمان ایران اسلامی و همه آزادی خواهان جهان ضمن قدردانی از مجاهدان فی سبیل الله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،حمایت قاطع و همه جانبه خودرا اعلام می داریم.

 

محمدرضا صالحیان امام جمعه بخش حویق

 

اسماعیل ولی زاده بخشدارحویق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.